el
Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

F1 Grand Prix Μαϊάμι 2022: Προγνωστικά, Ανάλυση, Παρουσίαση 08/05/2022

Έπειτα από μία πρώτη στάση επί ευρωπαϊκού εδάφους, η Formula 1 ταξιδεύει και πάλι μακριά από την ουσιαστική βάση και μεταφέρεται στο Μαϊάμι! Πρόκειται για τον παρθενικό αγώνα στη συγκεκριμένη περιοχή και στη συγκεκριμένη πίστα. Αυτός μάλιστα θα είναι φυσικά και ο δεύτερος αγώνας στις ΗΠΑ, αφού υπάρχει ήδη αυτός στο Όστιν, στο Τέξας.

Η πίστα στο Μαϊάμι έχει κατασκευαστεί γύρω από το «Hard Rock Stadium» την ιστορική έδρα των Μαϊάμι Ντόλφινς, στην οποία έχουν διεξαχθεί έξι Super Bowls, δύο τελικοί Baseball και πάρα πολλές συναυλίες. Πρόκειται για μία τοποθεσία που είναι… κομμένη και ραμμένη για να φιλοξενήσει αγώνα της Formula 1 και να δώσει μία νέα πνοή στο πρωτάθλημα.

Θα είναι απορίας άξιο να δούμε σε ποιες ομάδες ταιριάζει η νεόδμητη πίστα στις ΗΠΑ, για την οποία οι πρώτες αναφορές κάνουν λόγο πως είναι μία αρκετά καλή διαδρομή, με γρήγορες στροφές και σημεία που θα επιτρέπουν προσπεράσματα.

Με δεκάδες αγορές στη Novibet, το Grand Prix της Formula 1 στο Μαϊάμι των Ηνωμένων Πολιτειών γίνεται ακόμη πιο συναρπαστικό!


F1 Grand Prix Μαϊάμι 2022: Ανάλυση & Παρουσίαση 08/05/2022

Τι γνωρίζουμε λοιπόν για τη νέα προσθήκη στο καλεντάρι της Formula 1. Πρόκειται για μία πίστα δρόμου, που έχει κατασκευαστεί γύρω από το γήπεδο «Hard Rock Stadium». Οι πληροφορίες μέχρι να γίνει το πρώτο Grand Prix, αυτή την Κυριακή έρχονται κυρίως από τους ανθρώπους που την κατασκεύασαν αλλά και από τους οδηγούς.

Όλες οι ομάδες έχουν φροντίσει να ενημερώσουν τους μεγάλους προσομοιωτές που διαθέτουν και να περάσουν μέσα όλα τα δεδομένα της πίστας. Για το μήκος της, τις στροφές που την αποτελούν, τις όποιες υψομετρικές διαφορές που διαθέτει και όλα τα στοιχεία που τη χαρακτηρίζουν.

Ουσιαστικά κανείς δεν πηγαίνει στα… τυφλά όταν πρόκειται για ένα αγώνα, αλλά όπως και να το κάνουμε είναι διαφορετική η προσομοίωση σε σχέση με την αίσθηση που παρέχει η ίδια η πίστα και ο νέος ασφαλτοτάπητας. Οι αναφορές σχετικά με την προσομοίωση πάντως είναι αρκετά καλές.

f1 miami6 novibet

Οι περισσότεροι πιλότοι της F1 έχουν μιλήσει με πολύ καλά λόγια για τη χάραξη της πίστας και την προοπτική που δημιουργεί για να δούμε ένα ωραίο αγώνα με αρκετές προσπεράσεις. Ο Πιέρ Γκασλί της Alpha Tauri είπε χαρακτηριστικά σε δηλώσεις του:

«Τη δοκίμασα στον προσομοιωτή και μου φαίνεται πολλή εντυπωσιακή. Μου άρεσε πολύ ο σχεδιασμός. Είναι αρκετά γρήγορη πίστα, που κρύβει προκλήσεις. Διαθέτει μεγάλες ευθείες, όπως γρήγορες και μεγάλες σε μήκος στροφές», ενώ ο Σέρχιο Πέρες της Red Bull πρόσθεσε:

«Νομίζω ότι είναι ωραία πίστα. Έχει ένα δύσκολο και κλειστό κομμάτι, όπου μάλιστα πιστεύω ότι η ορατότητα θα είναι κάπως περιορισμένη, αλλά σε γενικές γραμμές νομίζω ότι γίνει ένας πολύ ωραίος αγώνας».

Σε αντίστοιχο πλαίσιο είναι και ο Βάλτερι Μπότας της Alfa Romeo: «Φαίνεται να είναι μία πίστα που ευνοεί τις προσπεράσεις, κάτι που είναι πάντα καλοδεχούμενο. Μου αρέσει πάρα πολύ ο σχεδιασμός της πίστας, με τις μεγάλες ευθείες και μερικά ωραία σημεία για προσπεράσεις. Στα… χαρτιά φαίνεται πολλή καλή πίστα. Ας ελπίσουμε ότι θα είναι έτσι και στην πραγματικότητα».

Μέχρι να φτάσουμε όμως στο Μαϊάμι, η Formula 1 έκανε την πρώτη στάση της επί ευρωπαϊκού εδάφους και τον αγώνα στην Ίμολα. Εκεί το σκηνικό άλλαξε, τουλάχιστον σε σχέση με ότι είχαμε συνηθίσει στους πρώτους τρεις αγώνες της σεζόν.

Τρία είναι τα πράγματα που μπορούμε να κρατήσουμε μετά το Grand Prix στην Εμίλια Ρομάνια. Το πρώτο είναι η εμφατική επιστροφή στις νίκες του Μαξ Φερστάπεν. Ο Ολλανδός βρήκε μία καλή ισορροπία στο στήσιμο της RB18 και εκμεταλλευόμενος της μικτές συνθήκες, πήρε το μέγιστο των βαθμών.

Να θυμίσουμε ότι στην Ίμολα έγινε και το πρώτο sprint race της χρονιάς. Αυτό σημαίνει ότι υπήρχαν διαθέσιμοι κι άλλοι βαθμοί. Ο Φερστάπεν πήρε τη νίκη στο sprint race, δηλαδή πρόσθεσε οκτώ βαθμούς στη συγκομιδή του, κέρδισε τον αγώνα της Κυριακής και μαζί με τον ταχύτερο γύρο πήρε ακόμη 26. Σύνολο 34 βαθμοί.

Ο μεγάλος του αντίπαλος και πρωτοπόρος του πρωταθλήματος, Σαρλ Λεκλέρκ, πήρε μόλις 15. Επτά από το sprint race, αφού τερμάτισε στη δεύτερη θέση και οκτώ από τον αγώνα, αφού υπέπεσε σε λάθος και είδε έκτος την καρό σημαία του τερματισμού.

Η Red Bull μάλιστα, η οποία δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα αξιοπιστίας αυτή τη φορά έκανε το 1-2 με τον Πέρεθ στη δεύτερη θέση. Αυτό ήταν το πρώτο 1-2 της αυστριακής ομάδας μετά το 2018! Είναι προφανές πως βρίσκονται σε πολύ καλό… φεγγάρι εν όψει της συνέχειας.

Η Ferrari από την άλλη παρουσίασε αρκετές… αρρυθμίες. Μέχρι τα επίσημα δοκιμαστικά τα πήγαινε πολύ καλά. Και με τους δύο πιλότους. Εκεί άρχισε να τα… χαλάει. Ο Σάινθ, αν και προερχόταν από την ανακοίνωση της ανανέωσης με τη Ferrari έως το 2024, έκανε λάθος βγήκε εκτός πίστας και κατετάγη 10ος.

Στο sprint race, ανέβηκε πέμπτος, αλλά ο Λεκλέρκ έχασε την πρώτη θέση από τον Φερστάπεν. Ο λόγος που συνέβη αυτό, ήταν ότι ο Ολλανδός με τη Red Bull έκανε καλύτερη διαχείριση ελαστικών και δύο γύρους πριν από το τέλος, τον προσπέρασε.

Στον αγώνα, ο Σάινθ βγήκε εκτός στη δεύτερη στροφή, ενώ ο Λεκλέρκ έπεσε τρίτος μετά την εκκίνηση. Μάλιστα προς το τέλος του αγώνα, έκανε λάθος, παραλίγο να εγκαταλείψει, αλλά τελικά τερμάτισε έκτος.

Το τρίτο που κρατάμε είναι η κάκιστη εμφάνιση της Mercedes. Είναι απογοητευτικό για την παγκόσμια πρωταθλήτρια να μένει κολλημένη, με τον Λιούις Χάμιλτον, πίσω από τον Γιούκι Τσουνόντα με την Alpha Tauri. Τα προβλήματα με το porpoising δε λένε να τελειώσουν για τους Γερμανούς.

f1 miami4 novibet

Οι αεροδυναμιστές ψάχνουν να βρουν λύσεις και θα φέρουν αρκετές αναβαθμίσεις στο Grand Prix στο Μαϊάμι, όμως υπάρχει η αίσθηση ότι έχει γίνει λάθος στο συνολικό σχεδιασμό του μονοθεσίου, κάτι το οποίο δε διορθώνεται μεσούσης της περιόδου.

Αν δεν υπάρξει άμεση βελτίωση στους επόμενους τρεις με τέσσερις αγώνες (Μαϊάμι, Βαρκελώνη, Μονακό, Αζερμπαϊτζάν), τότε είναι δεδομένο ότι η Mercedes θα παρατήσει τη χρονιά και θα στρέψει από τώρα την προσοχή στο 2023. Αν θα γίνει αυτό, τότε θα αρχίσει για το 2023 από λευκό χαρτί!


F1 Grand Prix Μαϊάμι 2022: Στατιστικά & Προϊστορία 08/05/2022

  • Η πίστα στο Μαϊάμι είναι μία πίστα δρόμου. Δεν πρόκειται για μόνιμη κατασκευή. Όλες οι εγκαταστάσεις κατασκευάστηκαν περιμετρικά του «Hard Rock Stadium».
  • Είναι μήκους 5,412 χιλιομέτρων και για να δουν οι πιλότοι την καρό σημαία θα πρέπει να ολοκληρώσουν 57 γύρους και συνολικά 308,326 χιλιόμετρα.
  • Είναι ο δεύτερος αγώνας που θα γίνει φέτος επί αμερικανικού εδάφους, αφού εδώ και χρόνια διεξάγεται και το Grand Prix στο Όστιν, στο Τέξας.
  • Μάλιστα από του χρόνου, οι ΗΠΑ θα έχουν και τρίτο αγώνα. Όπως ανακοινώθηκε φέτος, νωρίτερα στη σεζόν, το 2023 θα γίνει αγώνας και στο Λας Βέγκας, μέσα στους δρόμους της πόλης.
  • Η πίστα διαθέτει τρεις μεγάλες ευθείες και μπορεί να υπάρχουν και τρεις ζώνες DRS, αν κι αυτό αναμένεται να διευκρινιστεί στη διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου.
  • Ουσιαστικά τα σημεία που θα μπορεί ένας πιλότος να προσπεράσει θα είναι στην 1η στροφή μετά την ευθεία εκκίνησης-τερματισμού, στην στροφή 11 και στην στροφή 17.

f1 miami5 novibet


F1 Grand Prix Μαϊάμι 2022: Προγνωστικά 08/05/2022

Ο Φερστάπεν έρχεται με φόρα από τη νίκη του στην Ίμολα, αλλά η Ferrari και ο Λεκλέρκ θα αντιδράσουν. Μάλιστα η ιταλική ομάδα θα φέρει και κάποιες αναβαθμίσεις, ώστε να διατηρήσει την πρώτη θέση και στα δύο πρωταθλήματα.

ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΣΤΗ NOVIBET ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΓΙΑ ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΛΕΚΛΕΡΚ ΣΕ ΑΠΟΔΟΣΗ 2.25

Επιπλέον, ο Κάρλος Σάινθ, ο οποίος υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο με τη Ferrari στην Ίμολα και θα μείνει στο Μαρανέλο μέχρι το 2024, χρειάζεται ένα καλό αποτέλεσμα. Ψάχνει ένα βάθρο, ώστε να διώξει την κακοτυχία που τον κυνηγάει και να πάρει τα πάνω του, εν όψει της συνέχειας.

Ο ΚΑΡΛΟΣ ΣΑΪΝΘ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙ ΣΤΟ ΒΑΘΡΟ ΚΑΙ Η NOVIBET ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΣΤΟ 2.10

Τέλος ο Ντάνιελ Ρικιάρντο της McLaren ψάχνει επίσης ένα καλό αποτέλεσμα. Η βρετανική ομάδα είναι πολύ βελτιωμένη στους δύο τελευταίους αγώνες και δείχνει ότι είναι σε ανοδική πορεία.

Η ΑΓΟΡΑ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙ Ο ΡΙΚΙΑΡΝΤΟ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΞΑΔΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ NOVIBET ΣΕ ΑΠΟΔΟΣΗ 2.60

f1 miami3 novibet

Δημοφιλή Άρθρα

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ