Κανονισμοί

Κανονισμοί

Γενικά

Παρά τις όποιες μεταφράσεις αυτών των κανόνων, η ερμηνεία των κανόνων που περιλαμβάνεται στον ιστότοπο θα γίνεται με βάση την Αγγλική γλώσσα, όσον αφορά όλα τα ζητήματα και κάθε δικαίωμα και υποχρέωση οποιουδήποτε μέρους θα ερμηνεύεται αποκλειστικά αναφορικά προς αυτούς τους κανόνες στην Αγγλική γλώσσα.

Θα ισχύουν τα αποτελέσματα του επίσημου αρμόδιου οργάνου της κάθε διοργάνωσης, εκτός και αν διατυπώνεται διαφορετικά. Κάθε συνεπαγόμενη αλλαγή προς αυτό το αποτέλεσμα δεν θα έχει καμία αξία προς τους σκοπούς του στοιχηματισμού. Εάν υπάρξει υποψία παραπτωματικής ή προκανονισμένης διεξαγωγής κάποιου γεγονότος, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να δεσμεύσει τα κέρδη και να μην τα εξοφλήσει στην περίπτωση που αποδειχτεί αληθές ένα από τα πιο πάνω περιστατικά.

Τα αποτελέσματα θεωρούνται αυτά που διαμορφώνονται στην κανονική διάρκεια του αγώνα, εξαιρουμένης της παράτασης και των πέναλτι, εκτός εάν διατυπώνεται διαφορετικά.
Όλα τα στοιχήματα ισχύουν και δεν υπάρχει επιστροφή χρημάτων για τους μη εκκινήσαντες, εκτός εάν διατυπώνεται διαφορετικά.

Στις Αγορές Αθλημάτων όπου παρέχονται 1,X,2 (ή 1,2), το 1 σημαίνει νίκη Γηπεδούχου, το X Ισοπαλία και το 2 νίκη Φιλοξενούμενης Ομάδας (εκτός και εάν διατυπώνεται διαφορετικά).

Για κάθε περίπτωση που δεν καλύπτεται από τους πιο πάνω κανονισμούς και από το περιεχόμενο αυτού του ιστότοπου, η εταιρεία επιφυλάσσεται του δικαιώματος να αποφασίσει για κάθε περίπτωση αμερόληπτα.

Ποδόσφαιρο Μπάσκετ Τένις
Fantasy League Μηχανοκίνητος Αθλητισμός Χόκεϊ στον Πάγο
Μπέιζμπολ Μποξ Αμερικανικού Ποδοσφαίρου
Ράγκμπι Κρίκετ Σνούκερ
Ποδόσφαιρο Σάλας Βελάκια Χάντμπολ
Βόλεϊ Κανονισμός Ισοπαλίας ή Ισοβαθμίας Στοιχημάτα στον Νικητή Αγώνα/ Πολλαπλά Στοιχήματα

Ποδόσφαιρο (soccer)

  1. Διακοπή αγώνα

    Οι ποδοσφαιρικοί αγώνες πρέπει να συνεχιστούν για τουλάχιστον 85 λεπτά για να θεωρηθούν ως έγκυροι. Σε κάθε άλλη περίπτωση, όλα τα στοιχήματα θα θεωρηθούν άκυρα (εκτός και εάν διατυπώνεται διαφορετικά) και οι αποδόσεις θα οριστούν στη μονάδα (1.00). Τα αποτελέσματα διευθετούνται μόνο βάσει κανονικού χρόνου, συμπεριλαμβανομένων των καθυστερήσεων που δόθηκαν από το διαιτητή, αλλά εξαιρουμένου του χρόνου παράτασης και των εκτελέσεων των πέναλτι, εκτός και εάν διατυπώνεται διαφορετικά.

  2. Αναβολή αγώνα

    Αν ο αγώνας αναβληθεί για διάστημα μεγαλύτερο των 36 ωρών, τότε όλα τα στοιχήματα θα θεωρηθούν άκυρα.

  3. Νικητής αγώνα

    Τα κερδισμένα στοιχήματα πρέπει να προβλέπουν τον αδιαφιλονίκητο νικητή της συνάντησης. Για τους σκοπούς αυτής της αγοράς, το επίσημο αποτέλεσμα που δίνεται κατά την ολοκλήρωση του γεγονότος θα χρησιμοποιηθεί για τη διευθέτηση όλων των στοιχημάτων πρωταθλήματος και κυπέλλου, ανεξάρτητα από οποιουσδήποτε αποκλεισμούς ή αλλαγές στους πόντους.

  4. Αποτέλεσμα αγώνα

    Τα κερδισμένα στοιχήματα πρέπει να προβλέπουν τον νικητή του αγώνα στο τέλους της κανονικής διάρκειας χρόνου.

  5. Σκόρερ

    Τα κερδισμένα στοιχήματα πρέπει να επιλέξουν ένα παίκτη που θα σκοράρει σε οποιαδήποτε στιγμή σε μια αναμέτρηση εντός του κανονικού χρόνου. Τα αυτογκόλ δεν μετρούν για τους σκοπούς αυτής της αγοράς. Τα στοιχήματα θα ακυρωθούν εάν ο παίκτης δεν ξεκινήσει τον αγώνα σε οποιαδήποτε στιγμή εντός του κανονικού χρόνου. Όλοι οι παίκτες που λαμβάνουν μέρος στον αγώνα θα θεωρηθούν ως Runners (Συμμετέχοντες).

  6. Σκόρερ πρώτου γκολ

    Τα στοιχήματα στον πρώτο σκόρερ θα ισχύουν αν έχει σημειωθεί τουλάχιστον ένα γκολ στον αγώνα, ανεξάρτητα εάν ο αγώνας αργότερα διακοπεί. Εάν δεν σημειωθεί κανένα γκολ, θα κερδίζουν τα στοιχήματα στην επιλογή 'Κανένας σκόρερ’ και όλα τα άλλα στοιχήματα θα χάνουν. Εάν δεν σημειωθεί κανένα γκολ και ο αγώνας διακοπεί πριν από το 86ο λεπτό, όλα τα στοιχήματα θα είναι άκυρα και οι αποδόσεις θα ορίζονται στη μονάδα (1.00). Τα πονταρίσματα επιστρέφονται για τους παίκτες που δεν λαμβάνουν καθόλου μέρος ή έρχονται στο γήπεδο (pitch), αφού σημειωθεί το πρώτο γκολ. Εάν το πρώτο γκολ είναι ένα ‘αυτογκόλ’ (και το ‘αυτογκολ’ δεν παρατίθεται) όλα τα στοιχήματα στον πρώτο σκόρερ (συμπεριλαμβανομένων των στοιχημάτων σε τυχόν ‘Μη αναγραφόμενο παίκτη’) θα παραμένουν ανοιχτά και θα διευθετούνται βάσει του δεύτερου γκολ του αγώνα. Εάν δεν σημειωθεί άλλο γκολ μετά από "Αυτογκόλ", τότε θα κερδίζουν τα στοιχήματα στην επιλογή “Κανένας Σκόρερ” και όλα τα υπόλοιπα στοιχήματα θα χάνουν.

  7. Γκολ μονά/ζυγά

    Τα κερδισμένα στοιχήματα πρέπει να προβλέπουν εάν ο συνολικός αριθμός των γκολ θα είναι μονός ή ζυγός (το αποτέλεσμα 0-0 θεωρείται ζυγός αριθμός).

  8. Διπλή ευκαιρία

    Τα κερδισμένα στοιχήματα πρέπει να προβλέπουν την έκβαση του αγώνα βάσει των τριών επιλογών - είτε νίκη της Γηπεδούχου ή Φιλοξενούμενης ομάδας, νίκη ή ισοπαλία της Γηπεδούχου ή την νίκη ή ισοπαλία της Φιλοξενούμενης ομάδας.

  9. Αποτέλεσμα ημιχρόνου

    Τα στοιχήματα στο αποτέλεσμα ημιχρόνου ισχύουν εάν το πρώτο ημίχρονο ολοκληρωθεί, ανεξάρτητα εάν αργότερα ο αγώνας διακοπεί.

  10. Σωστό σκορ ημιχρόνου

    Τα κερδισμένα στοιχήματα πρέπει να προβλέπουν το σκορ στο Ημίχρονο.

  11. Σωστό σκορ

    Τα στοιχήματα στο σωστό σκορ ισχύουν εάν ο αγώνας παιχτεί για τουλάχιστον 85 λεπτά. Το αποτέλεσμα είναι μετά από την πλήρη διάρκεια, εξαιρουμένων της παράτασης και των πέναλτι, εκτός εάν διατυπώνεται διαφορετικά.

  12. Ημίχρονο/Τελικό

    Τα στοιχήματαστο ημίχρονο/κανονική διάρκεια ισχύουν, εάν ο αγώνας διαρκέσει για τουλάχιστον τον καθορισμένο χρόνο που ισχύει για έναν έγκυρο αγώνα.

  13. Αποτέλεσμα αγώνα με χάντικαπ

    Τα κερδισμένα στοιχήματα πρέπει να προβλέπουν την ομάδα που θα κερδίσει τον αγώνα, αφού το τελικό σκορ έχει προσαρμοστεί από το χάντικαπ.

  14. Ασιατικό αποτέλεσμα αγώνα

    Τα κερδισμένα στοιχήματα πρέπει να προβλέπουν την ομάδα που κερδίζει τον αγώνα, αφού το τελικό σκορ έχει προσαρμοστεί από το χάντικαπ, όπως περιγράφεται στον παρακάτω πίνακα:

    Εάν το N είναι το απόλυτο επισημαινόμενο χάντικαπ, στρογγυλοποιημένο στον πλησιέστερο ακέραιο προς το μηδέν,π.χ. όταν χάντικαπ = -1,75 τότε N = 1. Εάν TG είναι τα γκολ της ομάδας που σημειώθηκαν και OG τα γκολ της αντιπάλου που σημειώθηκαν.

    Χάντικαπ TG – OG Αποτέλεσμα στοιχήματος Χάντικαπ OG – TG Αποτέλεσμα στοιχήματος
    -N.00 > N Νίκη +N.00 > N Ήττα
    = N Επιστροφή πονταρίσματος = N Επιστροφή πονταρίσματος
    < N Ήττα < N Νίκη
    -N.25 > N Νίκη  +N.25 > N Ήττα
    = N Μισή ήττα = N Μισή νίκη
    < N Ήττα < N Νίκη
    -N.50 > N Νίκη +N.50 > N Ήττα
    = N Ήττα = N Νίκη
    < N Ήττα < N Νίκη
    -N.75 > N+1 Νίκη +N.75 > N+1 Ήττα
    = N+1 Μισή νίκη = N+1 Μισή ήττα
    < N+1 Ήττα < N+1 Νίκη


    Μισή Νίκη σημαίνει ότι το ήμισυ του πονταρίσματος μετρά προς μια νίκη, ενώ το άλλο μισό επιστρέφεται. Μισή Ήττα σημαίνει ότι το ήμισυ του πονταρίσματος επιστρέφεται.

  15. Κάτω/Πάνω από #γκολ

    Τα κερδισμέναστοιχήματα πρέπει να προβλέπουν εάν ο συνολικός αριθμός των γκολ θα είναι πάνω ή κάτω από τον παρεχόμενο αριθμό των γκολ (#γκολ) στην Κανονική Διάρκεια.

    Διακοπή αγώνα: Εάν ένας αγώνας διακοπεί πριν από τον καθορισμένο χρόνο που ισχύει για έναν έγκυρο αγώνα, τα πονταρίσματα στα στοιχήματα που δεν έχουν ήδη διευθετηθείθα επιστρέφονται . Τα στοιχήματα που έχουν διευθετηθεί προτού διακοπεί ο αγώνας αντιμετωπίζονται σαν να είναι ενεργά. Δηλ. ένα στοίχημα για Πάνω από 2,5 γκολ, όταν ένα παιχνίδι είναι 2-1 και διακοπεί, θα διευθετείται ως νίκη. Ένα στοίχημα για Κάτω από 2,5 στο ίδιο παιχνίδι θα διευθετείται ως ήττα.

  16. Επόμενο γκολ

    Τα κερδισμένα στοιχήματα επιλέγουν την ομάδα που θα σκοράρει το επόμενο γκολ, μέχρι το τέλος της Κανονικής Διάρκειας του αγώνα. Τα αυτογκόλ μετρούν προς την πλευρά που πιστώνεται το γκολ. Τα στοιχήματα θα είναι άκυρα, εάν το Παιχνίδι 90 Λεπτών δεν ολοκληρωθεί, εκτός και το στοίχημα έχει ήδη διευθετηθεί.

  17. Συνολικά κόρνερ

    Τα κερδισμένα στοιχήματα πρέπει να επιλέγουν τον αριθμό των κόρνερ που λαμβάνονται είτε ως ακριβείς αριθμοί (π.χ....8 κόρνερ) ή σε ζώνες (π.χ. 12-14 κόρνερ) εντός του Κανονικού Χρόνου. Τα κόρνερ που δίνονται, αλλά για οποιονδήποτε λόγο εμποδίζονται από το να εκτελεστούν, δεν μετρούν. Η διευθέτηση θα γίνεται με αναφορά σε όλες τις διαθέσιμες αποδείξεις.

  18. Ομάδα που θα σκοράρει

    Τα κερδισμένα στοιχήματα πρέπει να προβλέπουν τις ομάδες που θα σκοράρουν στον αγώνα.

  19. Και οι δύο ομάδες θα σκοράρουν

    Τα στοιχήματα ισχύουν εάν και οι δύο ομάδες έχουν σκοράρει στον αγώνα, ανεξάρτητα από το εάν ο αγώνας διακοπεί αργότερα.

Κανόνες Μπάσκετ

  1. Τα στοιχήματα σε 2 αποτελέσματα (2 way) περιλαμβάνουν την παράταση, ενώ σε 3 αποτελέσματα (3 way) δεν περιλαμβάνουν την παράταση

     

  2. Διακοπή αγώνα

    Ένας αγώνας πρέπει να πάει σε κανονική διάρκεια, μείον 2 λεπτά, για να θεωρηθούν έγκυρα τα αντίστοιχα στοιχήματα. Σε κάθε άλλη περίπτωση, όλα τα στοιχήματα θα θεωρούνται άκυρα και οι αποδόσεις θα ορίζονται σε 1.00.

  3. Ακύρωση ή χρονική μετάθεση

    Ένας αγώνας πρέπει να ξεκινήσει στην καθορισμένη ημερομηνία (τοπική ώρα) ώστε να ισχύουν τα στοιχήματα. Εάν ένας αγώνας ακυρωθεί ή μετατεθεί, όλα τα στοιχήματα θα θεωρούνται άκυρα και οι αποδόσεις θα ορίζονται σε 1.00.

  4. Χάντικαπ πόντων

    Τα στοιχήματα σε χάντικαπ πόντων θεωρούνται άκυρα και οι αποδόσεις θα ορίζονται στο 1.00, εάν τα προσαρμοσμένα σκορ των ομάδων καταλήγουν σε ισοπαλία. Τα στοιχήματα για πάνω/κάτω ένα δεδομένο σύνολο θεωρούνται άκυρα και οι αποδόσεις θα ορίζονται στο 1.00, εάν το τελικό σκορ του αγώνα ισούται με το σύνολο.

  5. Νικητής αγώνα

    Τα κερδισμένα στοιχήματα πρέπει να προβλέπουν τον αδιαφιλονίκητο νικητή της συνάντησης. Για τους σκοπούς αυτής της αγοράς, το επίσημο αποτέλεσμα που δίνεται κατά την ολοκλήρωση του γεγονότος θα χρησιμοποιηθεί για τη διευθέτηση όλων των στοιχημάτων πρωταθλήματος και κυπέλλου, ανεξάρτητα από οποιουσδήποτε αποκλεισμούς ή αλλαγές στους πόντους.

  6. Ημίχρονο/Τελικό

    Τα κερδισμένα στοιχήματα πρέπει να προβλέπουν το νικητή του αγώνα στο Ημίχρονο. Για τους σκοπούς αυτών των κανόνων, το Ημίχρονο ορίζεται ως το 1ο και το 2ο Τέταρτο.

  7. Νικητής Πρώτης/Δεύτερης/Τρίτης/Τέταρτης Περιόδου

    Ποια ομάδα θα σκοράρει περισσότερους πόντους στη δεδομένη περίοδο. Αν και οι δυο ομάδες σκοράρουν τους ίδιους πόντους τα στοιχήματα είναι άκυρα και οι αποδόσεις θα ορίζονται στο 1.00.

Κανόνες Τένις

  1. Διακοπή αγώνα

    Για να είναι έγκυρο ένα στοίχημα σε έναν αγώνα τένις, πρέπει να παιχτεί τουλάχιστον ένας πόντος. Εάν ένας από τους παίκτες αποσυρθεί ή αποκλειστεί πριν από τον αγώνα ή πριν το τέλος του αγώνα, το γεγονός θα θεωρείται άκυρο και οι αποδόσεις θα ορίζονται στο 1.00. Εάν ένας από τους παίκτες αποσυρθεί ή αποκλειστεί μετά την ολοκλήρωση κάποιων set, τα στοιχήματα που αφορούν αυτά τα set ισχύουν. Τα στοιχήματα ισχύουν μέχρι να παιχτεί ο αγώντας, ακόμα και εάν αναβληθεί για διάστημα μεγαλύτερο από 36 ώρες, εκτός και εάν ο αγώνας ακυρωθεί εντελώς.

  2. Σωστό σκορ

    Για να ισχύουν τα στοιχήματα σωστού σκορ, ο αγώνας πρέπει να παιχτεί έως το τέλος. Εάν ένας από τους παίκτες αποσυρθεί πριν από αυτό το χρόνο, όλα τα στοιχήματα θα θεωρούνται άκυρα και οι αποδόσεις θα ορίζονται στο 1.00.

  3. Νικητής αγώνα

    Τα κερδισμένα στοιχήματα πρέπει να προβλέπουν τον αδιαφιλονίκητο νικητή της συνάντησης. Για τους σκοπούς αυτής της αγοράς, το επίσημο αποτέλεσμα που δίνεται κατά την ολοκλήρωση του γεγονότος θα χρησιμοποιηθεί για τη διευθέτηση, ανεξάρτητα από οποιουσδήποτε αποκλεισμούς ή αλλαγές στους πόντους.

Κανόνες Fantasy League

Αρχή

  1. Οι αναμετρήσεις είναι φανταστικές και «κατασκευασμένες» από την Novibet, αλλά κρίνονται από τα πραγματικά αποτελέσματα των ομάδων κάθε αγωνιστική στα παιχνίδια πρωταθλήματος, και πιο συγκεκριμένα από το ποια ομάδα θα σκοράρει στην πραγματικότητα τα περισσότερα γκολ!
  2. Π.χ.Έστω ότι η Μπάγερν Μονάχου αντιμετωπίζει στην πραγματικότητα αυτή την αγωνιστική την Ντάρμσταντ και η Ντόρτμουντ την Μάιντζ. Εάν τα παιχνίδια λήξουν: Μπάγερν Μονάχου-Ντάρμσταντ: 2-0 & Μάιντζ-Ντόρτμουντ: 1-2, sτο φανταστικό παιχνίδι Μπάγερν-Ντόρτμουντ το αποτέλεσμα θα είναι ισόπαλο με σκορ 2-2.

Κανόνες Μηχανοκίνητου Αθλητισμού

  1. Αποχώρηση οδηγού

    Εάν ένας οδηγός αποσυρθεί πριν από την έναρξη των επίσημων δοκιμών, όλα τα στοιχήματα επί αυτού του οδηγού θα θεωρούνται άκυρα και οι αποδόσεις θα ορίζονται σε 1.00. Εάν ο οδηγός ξεκινήσει τον προκριματικό, αλλά αποτύχει να ξεκινήσει στην πραγματική κούρσα, όλα τα στοιχήματα σε αυτόν τον οδηγό θα θεωρηθούν χαμένα.

    Εάν η κούρσα λάβει κόκκινη σημαία και η αρχική έναρξη ακυρωθεί, τα γεγονότα που διεξάγονται πριν από μια πιθανή επανεκκίνηση δεν θα λαμβάνονται υπόψη. Οι οδηγοί που δεν καταφέρουν να εκκινήσουν ξανά θεωρείται ότι έχουν αποσυρθεί από το διαγωνισμό. Σε όλα τα άλλα γεγονότα τα στοιχήματα θα διευθετούνται σύμφωνα με τα επίσημα αποτελέσματα.

  2. Στοιχήματα άμεσου ανταγωνισμού (head-to-head) & 3-way

    Οι ακόλουθοι κανόνες ισχύουν για τα στοιχήματα άμεσου ανταγωνισμού (head-to-head) και τα 3 way:

    -Εάν όλοι οι οδηγοί τερματίσουν τον αγώνα, νικητής είναι αυτός με την καλύτερη επίσημη θέση τερματισμού κατά την τελετή απονομής των επάθλων.

    -Εάν κάποιος οδηγός αποτύχει να τερματίσει τον αγώνα, αλλά ο ένας (ή και οι δύο) άλλος/οι τερματίσουν, τα στοιχήματα επί του μη τερματίσαντος/ων θεωρούνται χαμένα και ο νικητής ορίζεται ως άνω.

    -Εάν όλοι οι οδηγοί σε κάποιο στοίχημα δεν τερματίσουν, θεωρείται νικητής ο οδηγός που συμπλήρωσε τους περισσότερους γύρους.

    -Εάν όλοι οι οδηγοί σε κάποιο στοίχημα δεν τερματίσουν, και έχουν συμπληρώσει τον ίδιο αριθμό γύρων, το στοίχημα θα θεωρείται άκυρο και οι αποδόσεις θα ορίζονται σε 1.00.

  3. Διαγωνιζόμενος που θα αποσυρθεί

    Για τα στοιχήματα στον πρώτο διαγωνιζόμενο που θα αποσυρθεί, ισχύουν οι παρακάτω κανόνες:

    • Εάν και οι δύο διαγωνιζόμενοι αποσυρθούν αφού συμπληρώσουν τον ίδιο αριθμό γύρων, όλα τα στοιχήματα θα θεωρούνται άκυρα και οι αποδόσεις θα ορίζονται στο 1.00.
    • Εάν κανένας από τους διαγωνιζόμενους δεν αποσυρθεί, όλα τα στοιχήματα θα θεωρούνται άκυρα και οι αποδόσεις θα ορίζονται σε 1.00.


  4. Αγορές πρόκρισης

    Η επίσημη θέση πρόκρισης όπως καταγράφεται από την FIA θα χρησιμοποιηθεί προς διευθέτηση των στοιχημάτων (για τον Ταχύτερο Προκριματικό, θα υπολογίζονται οι χρόνοι που καταγράφηκαν στη μέτρηση της τρίτης φάσης). Οι ποινές δεν ισχύουν για σκοπούς διευθέτησης. Οι οδηγοί πρέπει να ξεκινούν την πρώτη φάση του προκριματικού ώστε να ισχύουν τα στοιχήματα.

  5. Προς κατάταξη

    Για να καταταχθεί ένας οδηγός πρέπει να συμπληρώσει το 90% των γύρων που ολοκλήρωσε ο νικητής. Ένας οδηγός που αποσύρεται αφού συμπληρώσει το 90% των γύρων που ολοκληρώθηκαν από το νικητή θα διευθετηθεί ως Κατεταγμένος. Αυτοκίνητο ασφαλείας - εκκινήσεις υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας δεν μετρούν στη διαγωνιστική φάση του αυτοκινήτου ασφαλείας.

  6. Νικητής Πρωταθλήματος Οδηγών

    Τα κερδισμένα στοιχήματα πρέπει να προβλέπουν τον αδιαφιλονίκητο νικητή του πρωταθλήματος. Για τους σκοπούς αυτής της αγοράς, το επίσημο αποτέλεσμα που δίνεται κατά την ολοκλήρωση του γεγονότος θα χρησιμοποιηθεί για τη διευθέτηση όλων των στοιχημάτων πρωταθλήματος και κυπέλλου, ανεξάρτητα από οποιουσδήποτε αποκλεισμούς ή αλλαγές στους πόντους.

  7. Νικητής Πρωταθλήματος Κατασκευαστών

    Τα κερδισμένα στοιχήματα πρέπει να προβλέπουν τον αδιαφιλονίκητο νικητή της συνάντησης. Για τους σκοπούς αυτής της αγοράς, το επίσημο αποτέλεσμα που δίνεται κατά την ολοκλήρωση του γεγονότος θα χρησιμοποιηθεί για τη διευθέτηση, ανεξάρτητα από οποιουσδήποτε αποκλεισμούς ή αλλαγές στους πόντους.

  8. Νικητής Αγώνα (Κούρσας)

    Τα κερδισμένα στοιχήματα πρέπει να προβλέπουν τον αδιαφιλονίκητο νικητή της συνάντησης. Για τους σκοπούς αυτής της αγοράς, το επίσημο αποτέλεσμα που δίνεται κατά την ολοκλήρωση του γεγονότος θα χρησιμοποιηθεί για τη διευθέτηση, ανεξάρτητα από οποιουσδήποτε αποκλεισμούς ή αλλαγές στους πόντους.

Κανόνες Χόκεϊ στον Πάγο

  1. Γενικοί κανόνες

    Ένας αγώνας πρέπει να πάει σε κανονική διάρκεια, μείον 5 λεπτά, για να θεωρηθούν έγκυρα τα αντίστοιχα στοιχήματα. Σε κάθε άλλη περίπτωση, όλα τα στοιχήματα θα θεωρούνται άκυρα και οι αποδόσεις θα ορίζονται σε 1.00. Η παράταση και τα πέναλτι δεν περιλαμβάνονται στο τελικό αποτέλεσμα.

Κανόνες Μπέιζμπολ

  1. Καθορισμένοι Pitchers (Δηλωμένοι)

    Εάν οι pitchers που ξεκινούν τον αγώνα είναι διαφορετικοί από όπως εμφανίζονται στο ιστορικό στοιχηματισμού σας ή στο δελτίο σας, το στοίχημα σας θα θεωρείται άκυρο και οι αποδόσεις θα ορίζονται σε 1.00. Για τους σκοπούς των εν λόγω στοιχημάτων, ένας αγώνας καθίσταται επίσημος εφόσον έχουν παιχθεί 5 innings (4.5 εάν προηγείται η γηπεδούχος). Εάν, για οποιοδήποτε λόγο, ένας αγώνας τελειώσει ισόπαλος, τα στοιχήματα επί του αγώνα αυτού θα θεωρούνται άκυρα και οι αποδόσεις θα τίθενται ίσες με 1.00. Οι στοιχηματισμοί στο Σύνολο των "Runs" "Run Line" (handicap) και Alternate Run Line ισχύουν, εφόσον έχουν ολοκληρωθεί τουλάχιστον 9 "innings" (8.5 εάν η γηπεδούχος ομάδα προηγείται). Ένας αγώνας πρέπει να ξεκινήσει στην καθορισμένη ημερομηνία (τοπική ώρα) ώστε να ισχύουν τα στοιχήματα. Εάν ένας αγώνας ακυρωθεί ή μετατεθεί σε μία άλλη ημερομηνία, όλα τα στοιχήματα θα θεωρούνται άκυρα και οι αποδόσεις θα ορίζονται σε 1.00.

    Το αποτέλεσμα περιλαμβάνει τις έξτρα περιόδους (innings)

Κανόνες Μποξ

  1. Γενικοί κανόνες

    Τα αποτελέσματα καθορίζονται από την επίσημη απόφαση των κριτών και περιλαμβάνουν πόντους, νοκ άουτ, τεχνικό νοκ άουτ ή ντεσκαλιφιέ (αποβολή).

    Για τα στοιχήματα στο είδος της έκβασης του αγώνα θα ισχύουν οι παρακάτω ορισμοί:

    "KO" περιλαμβάνεται το ΤΚΟ - τεχνικό νοκ άουτ - και το ντισκαλιφιέ

    "Decision" περιλαμβάνεται η Τεχνική Απόφαση

    "Draw" περιλαμβάνεται η Τεχνική ισοπαλία

    Εάν ένας ή και οι δύο μποξέρ αποτύχουν να πιάσουν το καθορισμένο βάρος στον διαφημιζόμενο αγώνα, τότε όλα τα στοιχήματα θα είναι άκυρα και θα διευθετούνται στο 1.00, ανεξάρτητα εάν διεξαχθεί το γεγονός. Αριθμός συμπληρωμένων γύρων: Εάν ένας αγώνας πυγμαχίασ σταματήσει πριν από την ολοκλήρωση ενός γύρου, ο προηγούμενος γύρος θα μετρήσει ως ο γύρος που ολοκληρώθηκε τελευταίος. Π.χ. εάν ο αγώνας σταματήσει στη διάρκεια του 9ου γύρου, τότε θα υπάρχουν 8 μόνο ολοκληρωμένοι γύροι. Σε ένα στοίχημα του τύπου: Πάνω/κάτω από 8,5 συμπληρωμένους γύρους, το αποτέλεσμα θα είναι κάτω από 8,5.

  2. Νικητής αγώνα

    Τα κερδισμένα στοιχήματα πρέπει να προβλέπουν τον αδιαφιλονίκητο νικητή της συνάντησης. Για τους σκοπούς αυτής της αγοράς, το επίσημο αποτέλεσμα που δίνεται κατά την ολοκλήρωση του γεγονότος θα χρησιμοποιηθεί για τη διευθέτηση όλων των στοιχημάτων πρωταθλήματος και κυπέλλου, ανεξάρτητα από οποιουσδήποτε αποκλεισμούς ή αλλαγές στους πόντους.

Κανόνες Αμερικανικού Ποδοσφαίρου

  1. Γενικοί κανόνες

    Τα αποτελέσματα περιλαμβάνουν την παράταση. Πρέπει να διεξαχθούν τουλάχιστον 55 λεπτά αγώνα για να θεωρηθεί ότι τα στοιχήματα ισχύουν. Σε κάθε άλλη περίπτωση, όλα τα στοιχήματα θα θεωρούνται άκυρα και οι αποδόσεις θα ορίζονται σε 1.00. Εάν ένας αγώνας λήξει ισόπαλος μετά την παράταση, τα στοιχήματα θα θεωρούνται άκυρα και οι αποδόσεις θα ορίζονται σε 1.00.

  2. Νικητής αγώνα

    Τα κερδισμένα στοιχήματα πρέπει να προβλέπουν τον αδιαφιλονίκητο νικητή της συνάντησης. Για τους σκοπούς αυτής της αγοράς, το επίσημο αποτέλεσμα που δίνεται κατά την ολοκλήρωση του γεγονότος θα χρησιμοποιηθεί για τη διευθέτηση όλων των στοιχημάτων πρωταθλήματος και κυπέλλου, ανεξάρτητα από οποιουσδήποτε αποκλεισμούς ή αλλαγές στους πόντους.

Κανόνες Ράγκμπι

  1. Γενικοί κανόνες

    Τα αποτελέσματα δεν περιλαμβάνουν την παράταση. Εάν ο αγώνας διακοπεί πριν από την κανονική διάρκεια, όλα τα στοιχήματα θα θεωρούνται άκυρα και οι αποδόσεις θα ορίζονται σε 1.00.

  2. Νικητής αγώνα

    Τα κερδισμένα στοιχήματα πρέπει να προβλέπουν τον αδιαφιλονίκητο νικητή της συνάντησης. Για τους σκοπούς αυτής της αγοράς, το επίσημο αποτέλεσμα που δίνεται κατά την ολοκλήρωση του γεγονότος θα χρησιμοποιηθεί για τη διευθέτηση όλων των στοιχημάτων πρωταθλήματος και κυπέλλου, ανεξάρτητα από οποιουσδήποτε αποκλεισμούς ή αλλαγές στους πόντους.

Κανόνες Κρίκετ

  1. Γενικοί κανόνες

    Δοκιμαστικοί αγώνες: Στους αγώνες που επηρεάζονται από δυσμενή καιρό, τα στοιχήματα στο επίσημο αποτέλεσμα θα ισχύουν, υπό την προϋπόθεση ότι έχει παιχτεί τουλάχιστον μια μπάλα και σε περίπτωση ισοπαλίας τα στοιχήματα διευθετούνται αντίστοιχα.

    Limited Overs αγώνες: Στους αγώνες που επηρεάζονται από δυσμενή καιρό, τα στοιχήματα θα διέπονται από τους επίσημους κανόνες της κάθε διοργάνωσης. Τα στοιχήματα στο επίσημο αποτέλεσμα θα ισχύουν, υπό την προϋπόθεση ότι έχει παιχτεί τουλάχιστον μια μπάλα και στην περίπτωση ισοπαλίας, όλα τα στοιχήματα θα ακυρωθούν.

    Στοιχηματισμός Περιόδου: Τα στοιχήματα ακυρώνονται εάν ο προγραμματισμένος αριθμός των αγώνων δεν έχει συμπληρωθεί, εκτός και εάν έχει διεξαχθεί ένας επαρκής αριθμός δοκιμαστικών αγώνων ώστε να κριθεί η περίοδος.

    Κορυφαίος Batsman/Bowler της Περιόδου: Συμμετοχή όλων ή όχι.

    Στοιχήματα σε αγώνα County Championship του Η.Β.: Σε περίπτωση ισοπαλίας, τα στοιχήματα στο αποτέλεσμα του αγώνα δεν θα ισχύουν. Σε διαγωνισμούς Κυπέλλου τα αποτελέσματα θα διευθετηθούν σύμφωνα με την ομάδα που θα ανακηρυχθεί επίσημα νικήτρια.

    Υψηλότερα Opening Partnerships και Highest First 15 Overs: Τα στοιχήματα θα ακυρώνονται σε περίπτωση ισοπαλίας.

    Batting Head to Heads: Και οι δυο δηλωμένοι παίκτες πρέπει να επιλεγούν στην αρχική εντεκάδα για να ισχύσουν τα στοιχήματα.

    Κορυφαίος Batsman του αγώνα: Πρώτα innings μόνο και τα στοιχήματα ισχύουν ανεξάρτητα από τον αριθμό των Overs που παίχτηκαν. Τα στοιχήματα που τοποθετήθηκαν σε οποιονδήποτε παίκτη που δεν είναι στην αρχική 11άδα θα ακυρώνονται. Τα στοιχήματα στους παίχτες που επιλέχτηκαν αλλά δεν συμμετέχουν θα θεωρηθούν χαμένα. Εάν δύο ή περισσότεροι batsmen είναι leading runs scorer, όλα τα στοιχήματα θα διευθετηθούν σύμφωνα με τους γενικούς κανόνες dead heat.

    Αγορές Total/Multi Wides, Sixes και Fours: Κρίκετ Μίας Ημέρας, Πρέπει να έχουν ριφθεί τουλάχιστον25 Over για να ισχύσουν τα στοιχήματα. Είκοσι/20, Πρέπει να έχουν ριφθεί τουλάχιστον 10 Over για να ισχύσουν τα στοιχήματα.

Κανόνες Σνούκερ

  1. Νικητής αγώνα: Τα στοιχήματα ισχύουν ακόμα και εάν ο αντίπαλος δεν αγωνίζεται.

  2. Στοίχημα Frame/Handicap: Εάν ο αγώνας διακοπεί προτού ολοκληρωθεί, όλα τα στοιχήματα θα θεωρούνται άκυρα και οι αποδόσεις θα ορίζονται σε 1.00.

  3. Στοίχημα αγώνα: Εάν ο αγώνας διακοπεί πριν να ολοκληρωθεί, ο παίκτης που προωθείται στον επόμενο γύρο θα θεωρηθεί νικητής.

Κανόνες Ποδοσφαίρου Σάλας

  1. Νικητής αγώνα

    Τα κερδισμένα στοιχήματα πρέπει να προβλέπουν τον αδιαφιλονίκητο νικητή της συνάντησης. Για τους σκοπούς αυτής της αγοράς, το επίσημο αποτέλεσμα που δίνεται κατά την ολοκλήρωση του γεγονότος θα χρησιμοποιηθεί για τη διευθέτηση όλων των στοιχημάτων πρωταθλήματος και κυπέλλου, ανεξάρτητα από οποιουσδήποτε αποκλεισμούς ή αλλαγές στους πόντους.

Κανόνες Βελάκια

  1. Νικητής αγώνα

    Τα κερδισμένα στοιχήματα πρέπει να προβλέπουν τον αδιαφιλονίκητο νικητή της συνάντησης. Για τους σκοπούς αυτής της αγοράς, το επίσημο αποτέλεσμα που δίνεται κατά την ολοκλήρωση του γεγονότος θα χρησιμοποιηθεί για τη διευθέτηση όλων των στοιχημάτων πρωταθλήματος και κυπέλλου, ανεξάρτητα από οποιουσδήποτε αποκλεισμούς ή αλλαγές στους πόντους.

Κανόνες Χάντμπολ

  1. Νικητής αγώνα

    Τα κερδισμένα στοιχήματα πρέπει να προβλέπουν τον αδιαφιλονίκητο νικητή της συνάντησης. Για τους σκοπούς αυτής της αγοράς, το επίσημο αποτέλεσμα που δίνεται κατά την ολοκλήρωση του γεγονότος θα χρησιμοποιηθεί για τη διευθέτηση όλων των στοιχημάτων πρωταθλήματος και κυπέλλου, ανεξάρτητα από οποιουσδήποτε αποκλεισμούς ή αλλαγές στους πόντους.

Κανόνες Βόλεϊ

  1. Νικητής αγώνα

    Τα κερδισμένα στοιχήματα πρέπει να προβλέπουν τον αδιαφιλονίκητο νικητή της συνάντησης. Για τους σκοπούς αυτής της αγοράς, το επίσημο αποτέλεσμα που δίνεται κατά την ολοκλήρωση του γεγονότος θα χρησιμοποιηθεί για τη διευθέτηση όλων των στοιχημάτων πρωταθλήματος και κυπέλλου, ανεξάρτητα από οποιουσδήποτε αποκλεισμούς ή αλλαγές στους πόντους.

Κανονισμός Ισοπαλίας ή Ισοβαθμίας

  1. Σε περίπτωση που ένα μελλοντικό στοίχημα τύχει να έχει περισσότερους από ένα νικητή, π.χ. δυο ποδοσφαιριστές να είναι πρώτοι σκόρερ σε μια διοργάνωση με τον ίδιο αριθμό τερμάτων, θα ισχύει ο ακόλουθος κανονισμός αν δεν ορίζεται ρητά κάτι διαφορετικό:

    Αν σε κάποιο στοίχημα ισχύει ο κανονισμός αυτός, σε περίπτωση ισοπαλίας ή ισοβαθμίας δύο ή περισσοτέρων διαγωνιζομένων ή συνδυασμών κερδίζουν όλοι όσοι στοιχημάτισαν στις ομάδες ή συνδυασμούς που ισοβάθμησαν αλλά με κατ' αναλογία μειωμένες τιμές. Συγκεκριμένα η απόδοση για την επιλογή θα διαιρείται με τον αριθμό των διαγωνιζομένων που θα εμπλέκονται στην ισοβαθμία.
    π.χ. στην περίπτωση που για τη θέση του πρώτου σκόρερ του EURO 2012 ισοβαθμήσουν τρεις (3) ποδοσφαιριστές με επτά (7) τέρματα ο καθένας, τότε το κάθε στοίχημα σε ένα από τους 3 ποδοσφαιριστές θεωρείται νικηφόρο με απόδοση το εν τρίτο (1/3) της απόδοσης που θα έπαιρνε χωρίς την ισοβαθμία.

Κανόνες Στοιχημάτων στον Νικητή Αγώνα

  1. Στην περίπτωση ενός συμμετέχοντα που δεν έχει ξεκινήσει, οι αποδόσεις στους υπολειπόμενους runners (συμμετέχοντες) θα μειώνονται σύμφωνα με τους παρακάτω πίνακες:

    Παρακαλούμε σημειώστε ότι οι μειώσεις γίνονται από το καθαρό κέρδος.

    Στοίχημα στη νίκη

    • 1,30 και μικρότερο από 75%
    • 1,31 - 1,40 70%
    • 1,41 - 1,53 65%
    • 1,54 - 1,62 60%
    • 1,63 - 1,80 55%
    • 1,81 - 1,95 50%
    • 1,96 - 2,20 45%
    • 2,21 - 2,50 40%
    • 2,51 - 2,75 35%
    • 2,76 - 3,25 30%
    • 3,26 - 4,00 25%
    • 4,01 - 5,00 20%
    • 5,01 - 6,50 15%
    • 6,51 - 10,00 10%
    • 10,01 - 15,00 5%
    • 15,01 και υψηλότερο από 0%
  2. Στην περίπτωση που δεν ξεκινήσουν περισσότεροι από ένας συμμετέχοντες, η συνολική μείωση δεν θα υπερβαίνει το 75%. Κατόπιν, η μείωση βασίζεται στο άθροισμα των παραπάνω ποσοστών.

Κανόνες Πολλαπλών Στοιχημάτων

  1. Τα πολλαπλά στοιχήματα θα είναι αποδεκτά, ωστόσο κανένα στοίχημα δεν θα γίνει αποδεκτό, όπου το αποτέλεσμα ενός σκέλους επηρεάζει την έκβαση ενός άλλου.

    Τα πολλαπλά στοιχήματα που συνδυάζουν διαφορετικές επιλογές στο πλαίσιο του ίδιου γεγονότος δεν θα είναι αποδεκτά στην περίπτωση όπου το αποτέλεσμα ενός σκέλους επηρεάζει την έκβαση ενός άλλου ή επηρεάζεται από αυτό, εκτός και εάν παρέχεται ένα Ειδικό στοίχημα για έναν τέτοιο συνδυασμό.

    Τα πολλαπλά στοιχήματα, τα οποία συνδυάζουν επιλογές που κρίνονται σε διαφορετικούς χρόνους, αλλα στο πλαίσιο του ίδιου τουρνουά, δεν θα είναι αποδεκτά. Αυτά τα στοιχήματα θα διευθετηθούν, όπως υποδεικνύεται βάσει της τιμής της δεύτερης ή επακόλουθης επιλογής όπως καθορίστηκε σε κάθε επιμέρους στάδιο.

    Τα πολλαπλά στοιχήματα που συνδυάζουν διαφορετικές επιλογές στο πλαίσιο διαφορετικών γεγονότων, όπου η έκβαση του ενός επηρεάζει ή επηρεάζεται από την έκβαση του άλλου, δεν θα είναι αποδεκτά, εκτός και αν παρέχεται ένα Ειδικό στοίχημα για μια τέτοια επιλογή.

    Στην περίπτωση πολλαπλών στοιχημάτων που περιλαμβάνουν επιλογές με σχετιζόμενες εκβάσεις, εάν ένα στοίχημα ληφθεί ανεπίγνωστα, διατηρούμε το δικαίωμα να ακυρώσουμε μέρος ή όλο το στοίχημα.

  2. Ένα συγκεντρωτικό στοίχημα (αθροιστικό στοίχημα), που είναι επίσης γνωστό ως "τοποθέτηση ενός παρολί", δίνει τη δυνατότητα για υψηλότερα έσοδα, μεταφέροντας τα κέρδη σε ένα γεγονός που τοποθετείται ως ποντάρισμα για το επόμενο γεγονός, κοκ., για έναν προκαθαρισμένο αριθμό επιλεγμένων γεγονότων.

    Η νίκη σε ένα συγκεντρωτικό στοίχημα απαιτεί ότι όλες οι επιλογές σας πρέπει να κερδίσουν υπέρ σας για να λάβετε οποιεσδήποτε αποδόσεις.

  3. Ένα στοίχημα N-πολλαπλό επιτρέπει τη δημιουργία αρκετών μικρότερων συγκεντρωτικών στοιχημάτων από μια επιλογή γεγονότων. Αυτά τα μικρότερα συγκεντρωτικά στοιχήματα διαμορφώνονται, λαμβάνοντας όλους τους δυνατούς συνδυασμούς των γεγονότων Ν από την αρχική επιλογή γεγονότων. Ένας ελάχιστος αριθμός από επιλογές N+1 απαιτείται για την τοποθέτηση ενός στοιχήματος N-πολλαπλό. Ανάλογα με τον αριθμό των επιλογών, το συνολικό "Κόστος" για τοποθέτηση ενός στοιχήματος N-πολλαπλό είναι υψηλότερο, επειδή δεν πρόκειται για ένα απλό στοίχημα, αλλά για μια σειρά από μικρά στοιχήματα. Ο αριθμός των συνδυασμών εμφανίζεται δίπλα από το Ποντάρισμα στο δελτίο στοιχηματισμού, π.χ. 5 συνδυασμοί εμφανίζονται ως 5x, έτσι ώστε το κόστος του στοιχήματος είναι 5 φορές το Ποντάρισμα.

    Ένα στοίχημα 2πλό ονομάζεται 'Doubles' (Δυάδα/Διπλό), ενώ ένα 3πλό στοίχημα ονομάζεται 'Trebles' (Τριάδα/Τριπλό).

    Για να κερδίσετε ένα στοίχημα N-πολλαπλό πρέπει να κερδίσετε τουλάχιστον έναν συνδυασμό. Επειδή κάθε συνδυασμός είναι ένα συγκεντρωτικό στοίχημα, αυτό σημαίνει ότι όλα τα γεγονότα σε έναν συνδυασμό πρέπει να κερδίσουν, για να κερδίσει ο συνδυασμός. Κάθε συνδυασμός που κερδίζεται προστίθεται στα συνολικά κέρδη του στοιχήματος N-πολλαπλό. Το μέγιστο ποσό που μπορείτε να κερδίσετε (αν έχετε κερδίσει όλους τους συνδυασμούς) εμφανίζεται στα Κέρδη του δελτίου στοιχηματισμού σας.

Έκδοση 1.2 : 2015-10-14 18.14 EET