Παράπονα

1.1 Είμαστε υπερήφανοι για το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών που προσφέρουμε στην Εξυπηρέτηση Πελατών. Ανεξαρτήτως προβλήματος, η αρμόδια ομάδα εξυπηρέτησης πελατών είναι έτοιμη και διαθέσιμη να επιληφθεί του προβλήματος με ταχύτητα και αποτελεσματικότητα. Εφόσον προκύψει οποιοδήποτε πρόβλημα, πολύ απλά ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα και θα επιλυθεί σύντομα.

1.2 Διαδικασία υποβολής παραπόνων

1.2.1 Οι πελάτες μας μπορούν να υποβάλουν τα παράπονά τους με τους παρακάτω τρόπους

α) γραπτώς στην ταχυδρομική διεύθυνση Novigroup Limited, Clinch’s House, Lord Street, Douglas, Isle of Man, IM99 1RZ

β) με email στο support@novibet.com

γ) με ζωντανή συνομιλία επιλέγοντας τον αντίστοιχο τρόπο επικοινωνίας στο αντίστοιχο πεδίο «Εξυπηρέτηση» στην ιστοσελίδα μας

1.2.2 Όλα τα παράπονα θα καταχωρούνται εντός μιας εργάσιμης ημέρας από την ημέρα υποβολής. Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών σας ενημερώνει για τον επίσημο αριθμό καταχώρησης του παραπόνου σας.

1.2.3 Μόλις δοθεί οριστική απάντηση από την Εταιρεία, θα σας σταλεί ειδοποίηση με την μέθοδο επικοινωνίας που έχετε επιλέξει. Μόνο εφόσον δεν μείνετε ικανοποιημένοι από την προβλεπόμενη διαδικασία υποβολής παραπόνων της Εταιρείας , μπορείτε να προσφύγετε σε Ανεξάρτητη Αρχή Επίλυσης Διαφορών.

1.3 Επίλυση από Ανεξάρτητη Αρχή

Εφόσον η Novigroup Limited ρυθμίζεται από την Επιτροπή Ελέγχου Παιγνίων του Ηνωμένου Βασιλείου, όλοι οι πελάτες έχουν δικαίωμα να προσφύγουν σε Ανεξάρτητη Αρχή Επίλυσης Διαφορών , η οποία είναι η IBAS . Η IBAS είναι μια αξιόπιστη και ανεξάρτητη υπηρεσία επίλυσης διαφορών, που επιλαμβάνεται υποθέσεις που αφορούν σε στοιχηματικές συναλλαγές. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για τις υπηρεσίες τους στο www.ibas-uk.com ή να επικοινωνήσετε μαζί τους στο  email adjudication@ibas-uk.co.uk.

Η IBAS θα δράσει ως Ανεξάρτητη Αρχή Επίλυσης Διαφορών μεταξύ των παικτών και της Novigroup Limited και είναι δυνατόν να ζητήσει πρόσβαση σε έγγραφα και δεδομένα που αφορούν το παράπονο για την επίλυση του οποίου ο πελάτης προσέφυγε στην Αρχή. Όλες οι επικοινωνίες μεταξύ Novigroup Limited και IBAS θα γίνονται μέσω του Αρμοδίου για την Πρόληψη Ξεπλύματος Χρήματος από Παράνομες Δραστηριότητες ( Nominated Officer ) . Όλα τα παράπονα/αιτήματα προς την Αρχή ,που υποβάλλονται προφορικά ή γραπτά, θα επιλύονται εντός 5 εργάσιμων ημερών, αφού δοθεί έγκριση από τον Αρμόδιο για την Πρόληψη Ξεπλύματος Χρήματος ( Nominated Officer ) , ότι τα εν λόγω αιτήματα είναι εύλογα και αρμόζοντα.

Οι πελάτες έχουν επίσης το δικαίωμα να επιλύσουν τυχόν διαφορές τους με την Εταιρεία μέσω της πλατφόρμας του European Online Dispute Resolution (ODR) ακολουθώντας τον σύνδεσμο : https://ec.europa.eu/consumers/odr/