• Πώς μπορώ να κάνω εγγραφή στη Novibet;

Για να δημιουργήσετε λογαριασμό θα χρειαστεί να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

  1. Εγγραφή
  2. Email
  3. Όνομα χρήστη
  4. Επόμενο
  5. Φύλο
  6. Όνομα
  7. Επώνυμο
  8. Ημερομηνία γεννήσεως
  9. Νόμισμα
  10. Χώρα
  11. Επόμενο
  12. Οδός
  13. Τ.Κ.
  14. Πόλη
  15. Κινητό
  • Πώς ενεργοποιώ τον λογαριασμό μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής;

Μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής σας θα χρειαστεί να εισάγετε τον τετραψήφιο κωδικό που θα λάβετε μέσω sms. Η εν λόγω διαδικασία είναι απαραίτητη ώστε να γίνει επιβεβαίωση του κινητού σας.

  • Πώς μπορώ να αλλάξω στοιχεία στον λογαριασμό μου;

Για να γίνει οποιαδήποτε αλλαγή στοιχείων στον λογαριασμό σας θα χρειαστεί τα εν λόγω στοιχεία να έχουν πρώτα ταυτοποιηθεί. Στη συνέχεια μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών για να προχωρήσει στις αλλαγές.

  • Δεν είμαι σίγουρος αν έχω λογαριασμό στη Novibet. Πώς μπορώ να το ελέγξω;

Θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών, που θα σας ενημερώσει άμεσα εάν διαθέτετε λογαριασμό στη Novibet.

  • Μπορώ να έχω πάνω από έναν λογαριασμό στη Novibet;

Οι πελάτες επιτρέπεται να ανοίξουν μόνο έναν λογαριασμό. Απαγορεύεται το άνοιγμα πολλών  λογαριασμών.

Αν έχουμε λογικές υποψίες ότι κάποιος από τους πελάτες μας έχει ανοίξει πολλούς λογαριασμούς στον ιστότοπό μας, διατηρούμε το δικαίωμα υπό την απόλυτη διακριτική μας ευχέρεια να παγώσουμε αυτόν τον λογαριασμό του πελάτη ή να τον κλείσουμε αμέσως, ενώ ο πελάτης θα παραιτηθεί από όλα τα κέρδη του.

  • Γιατί πρέπει να ταυτοποιήσω τον λογαριασμό μου;

Στα πλαίσια των κανονιστικών μας υποχρεώσεων, θα χρειαστεί εντός 30 ημερών από τη δημιουργία του λογαριασμού σας να μας παράσχετε έγγραφα, τα οποία επαληθεύουν την ορθότητα και την ισχύ των στοιχείων σας.

Πρόκειται για μια γρήγορη, εύκολη και απολύτως ασφαλή διαδικασία με μόνο στόχο τη μεγαλύτερη ασφάλεια του λογαριασμού σας.

Σε περίπτωση που δεν ταυτοποιηθεί επιτυχώς ο λογαριασμός εντός 30 ημερών, περιέρχεται σε κατάσταση φραγής και ο παίκτης έχει τη δυνατότητα μόνο να ανεβάσει τα έγγραφά του ή να αιτηθεί ανάληψη.

Εάν παρέλθει συνολικό διάστημα 60 ημερών, χωρίς ο λογαριασμός να ταυτοποιηθεί επιτυχώς, απενεργοποιείται οριστικά.

Σε κάθε περίπτωση, ο κάτοχος του λογαριασμού ειδοποιείται εγκαίρως ώστε να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες.

  • Ποια έγγραφα είναι αποδεκτά σαν αποδεικτικά κατοικίας;

Δεκτά γίνονται τα ακόλουθα έγγραφα:

- Ενημέρωση κίνησης τραπεζικού λογαριασμού ή κάρτας, την οποία λαμβάνετε μέσω αλληλογραφίας

- Λογαριασμοί ηλεκτρικού ρεύματος/νερού/σταθερής τηλεφωνίας και ίντερνετ/φυσικού αερίου/κινητής τηλεφωνίας

- Εκκαθαριστικό εφορίας

Σε περίπτωση που δε λαμβάνετε μέσω αλληλογραφίας κανένα από τα παραπάνω έγγραφα, μπορείτε να στείλετε μία επικυρωμένη εντός 3 μηνών υπεύθυνη δήλωση από ΚΕΠ ή αστυνομικό τμήμα σε συνδυασμό με έναν λογαριασμό ηλεκτρικού ρεύματος/νερού/σταθερής τηλεφωνίας και ίντερνετ/φυσικού αερίου στο όνομα του ατόμου που σας φιλοξενεί.

Έγγραφα όπως λογαριασμοί συνδρομητικής τηλεόρασης, απόδειξη πληρωμών κλπ, δε γίνονται  αποδεκτά.

  • Ποιες είναι οι μέθοδοι αποστολής των εγγράφων μου;

Μπορείτε να ανεβάσετε τα έγγραφά σας μέσα από τη σελίδα μας, είτε να τα στείλετε μέσω email στο [email protected]gr

Στην περίπτωση που θέλετε να ανεβάσετε τα έγγραφά σας, θα πρέπει:

- Να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας

- Να επιλέξετε "Λογαριασμός"

- Να μεταβείτε στην ενότητα "KYC Ταυτοποίηση"

- Να επιλέξετε "Μεταφόρτωση"

Μόλις ο λογαριασμός σας ταυτοποιηθεί, θα λάβετε σχετική ενημέρωση μέσω email.

  • Υπάρχει περίπτωση να δώσετε στοιχεία μου στη ΔΟΥ, εάν ζητηθεί;

Κάθε πλατφόρμα που λειτουργεί με νόμιμη άδεια, οφείλει να συνεργάζεται με τις αρμόδιες αρχές. Μέχρι στιγμής, πάντως, από καμία πλατφόρμα δεν έχει ζητηθεί να στείλει οικονομικά στοιχεία παικτών.

  • Μπορώ να προχωρήσω σε συναλλαγή, προτού ολοκληρωθεί η διαδικασία ταυτοποίησης του λογαριασμού μου;

Υπάρχει η δυνατότητα συνολικής κατάθεσης μέχρι €800 και μπορείτε να έχετε στοιχηματική δραστηριότητα για 30 μέρες, ωστόσο για να ολοκληρωθεί μία ανάληψη θα πρέπει ο λογαριασμός σας να είναι πλήρως ταυτοποιημένος.

Διαβάστε ΕΔΩ αναλυτικά όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες που αφορούν την ταυτοποίηση του λογαριασμού σας

  • Τι όρια μπορώ να θέσω στον λογαριασμό μου;

Έχετε την υποχρέωση να θέσετε:

  1. Όριο καταθέσεων (ημερήσιο, εβδομαδιαίο, μηνιαίο)
  2. Χρηματικό όριο απωλειών (ημερήσιο, εβδομαδιαίο, μηνιαίο)
  3. Χρονικό όριο (ημερήσιο, εβδομαδιαίο, μηνιαίο)
  • Δε θέλω να θέσω κάποιο όριο στον λογαριασμό μου!

Σύμφωνα με τη νέα νομοθεσία και έπειτα από αποφάσεις του Υπουργού Οικονομικών (79835 ΕΞ 2020/24.7.2020 - ΦΕΚ Β’ 3265) και τις Αρχές του Υπεύθυνου Παιχνιδιού, η δήλωση των παραπάνω ορίων είναι υποχρεωτική.

Σας συμβουλεύουμε να θέσετε όρια με γνώμονα μία συνετή παικτική συμπεριφορά ανάλογη των δυνατοτήτων σας.

  • Πότε μπορώ να αλλάξω τα όριά μου;

Η τροποποίηση ενός ορίου, πραγματοποιείται αφού παρέλθει το χρονικό διάστημα για το οποίο τέθηκε το συγκεκριμένο όριο, εκτός εάν πρόκειται για τροποποίηση προς το αυστηρότερο, η οποία εφαρμόζεται άμεσα.

Για παράδειγμα, εάν θέσετε ένα όριο σε μηνιαία βάση και κατόπιν τροποποιήσετε το όριο αυτό, η τροποποίηση θα εφαρμοστεί από την 1η ημέρα του μήνα που ακολουθεί αυτόν που τροποποιήσατε το συγκεκριμένο όριο, εκτός εάν πρόκειται για τροποποίηση προς το αυστηρότερο, οπότε εφαρμόζεται άμεσα.

Ομοίως, εάν θέσετε έναν όριο σε ημερήσια ή εβδομαδιαία βάση και κατόπιν τροποποιήσετε το όριο αυτό, η τροποποίηση θα εφαρμοστεί, αντίστοιχα, από την επόμενη ημέρα εκείνης που τροποποιήσατε το συγκεκριμένο όριο ή από την 1η ημέρα της εβδομάδας που ακολουθεί αυτήν που εσείς τροποποιήσατε το συγκεκριμένο όριο, εκτός εάν πρόκειται για τροποποίηση προς το αυστηρότερο, οπότε εφαρμόζεται άμεσα.

  • Έχω φτάσει το 100% του χρονικού ορίου μου, τι να κάνω;

Ημερήσιο

Δεν μπορείτε να συνεχίσετε να έχετε δραστηριότητα για το υπόλοιπο της ημέρας, εφόσον έχετε θέσει ημερήσιο όριο. Τα ημερήσια χρονικά όρια ισχύουν από τις 00:00:00 έως τις 23:59:59 της αυτής ημερολογιακής ημέρας.

Εβδομαδιαίο

Εφόσον έχετε συμπληρώσει το εβδομαδιαίο χρονικό όριο που έχετε θέσει, δεν μπορείτε να έχετε δραστηριότητα στα παιχνίδια για την υπόλοιπη εβδομάδα. Το εβδομαδιαίο χρονικό όριο, ισχύει από την Κυριακή μέχρι το Σάββατο.

Μηνιαίο

Εφόσον έχετε συμπληρώσει το μηνιαίο χρονικό όριο που έχετε θέσει, δεν είναι εφικτό να έχετε δραστηριότητα στα παιχνίδια για τον υπόλοιπο μήνα. Παρακαλούμε σημειώστε πως το μηνιαίο χρονικό όριο, ορίζεται από την πρώτη έως και την τελευταία ημέρα του μήνα.

  • Πώς υπολογίζεται το χρονικό όριο; Εάν συνδεθώ στη σελίδα χωρίς να παίζω, θα αφαιρείται;

Το όριο προσμετράται από την ενεργή συμμετοχή στα Διαδικτυακά Παίγνια, συμπεριλαμβανομένων των εικονικών γεγονότων (virtual events), το αποτέλεσμα των οποίων εξάγεται με τη χρήση γεννήτριας τυχαίων αριθμών (Random Number Generator).

  • Έχω θέσει χρονικά όρια στον λογαριασμό μου και θα ήθελα να μάθω πόσος χρόνος έχει απομείνει

Μόλις φτάνετε το 80% του ορίου που έχετε θέσει, αυτόματα εμφανίζεται σχετικό ενημερωτικό μήνυμα στη σελίδα και αντίστοιχη ειδοποίηση μόλις φτάσετε το 100%. Δυστυχώς, από την πλευρά μας δεν μπορούμε να ελέγξουμε πόσα λεπτά/ώρες απομένουν, καθώς αφορά μία αυτόματη διαδικασία.

Ο χρόνος παραμονής σας στον Ιστότοπο ή/και σύνδεσης στoν λογαριασμό σας στη Novibet, χωρίς να υπάρχει ενεργή συμμετοχή στα Παίγνια, δεν προσμετράται για τον υπολογισμό συμπλήρωσης του ορίου του μέγιστου χρόνου Συμμετοχής.

  • Τι είναι παικτική συνεδρία;

Ως παικτική συνεδρία ορίζεται το διάστημα από τη στιγμή που θα συνδεθείτε (login) στον λογαριασμό της Novibet μέχρι τη στιγμή που θα αποσυνδεθείτε από τον λογαριασμό σας (logout). Η μέγιστη διάρκεια μιας παικτικής συνεδρίας είναι 24 ώρες.

  • Γιατί έχω φόρο;

Σύμφωνα με τις νέες διατάξεις των κανονιστικών αρχών, έχει αλλάξει ο τρόπος φορολογίας των τυχερών παιγνίων.

Δείτε εδώ αναλυτικά τι ισχύει με τη Φορολογία Κερδών

Στα κέρδη που προέρχονται από στοιχηματική δραστηριότητα σε Διαδικτυακό Στοίχημα και Virtual Games, εφαρμόζεται η ακόλουθη κλίμακα φορολόγησης:

- Καθαρά κέρδη ανά δελτίο έως και €100: 0% (αφορολόγητο)

- Καθαρά κέρδη ανά δελτίο από €100,01 έως €200: 2,5% (στο ποσό που υπερβαίνει τα 100€ του καθαρού κέρδους)

- Καθαρά κέρδη ανά δελτίο από €200,01 έως €500: 5% (στο ποσό που υπερβαίνει τα 200€ του καθαρού κέρδους)- Καθαρά κέρδη ανά δελτίο από €500,01 και πάνω: 7,5% (στο ποσό που υπερβαίνει τα 500€ του καθαρού κέρδους

Στα κέρδη που προέρχονται από στοιχηματική δραστηριότητα σε παιχνίδια Καζίνο, το αποτέλεσμα των οποίων παράγεται με τη χρήση γεννήτριας τυχαίων αριθμών ή/και παιχνίδια Live Καζίνο, εφαρμόζεται η ακόλουθη κλίμακα φορολόγησης:

- Kαθαρά κέρδη ανά συνεδρία έως και €100: 0% (αφορολόγητο)

- Καθαρά κέρδη ανά συνεδρία από €100,01 έως €500: 15% (στο ποσό που υπερβαίνει τα €100 των καθαρών κερδών). Η συγκεκριμένη κλίμακα φορολογίας θα καλύπτεται από τη Novibet.

- Καθαρά κέρδη ανά συνεδρία από €500,01 και πάνω: 20% (στο ποσό που υπερβαίνει τα €500 των καθαρών κερδών).

Διαβάστε εδώ παραδείγματα

  • Γιατί φορολογήθηκα ενώ μέσα στην ημέρα είχα συνολικά απώλειες;

Ο τρόπος φορολογίας των τυχερών παιγνίων προκύπτει ξεχωριστά για το στοίχημα και το καζίνο.

Για το στοίχημα υπολογίζονται κλιμακωτά τα κέρδη που έχετε ανά δελτίο, ενώ για το καζίνο η φορολογήση γίνεται επίσης κλιμακωτά εντός της παικτιοκής συνεδρίας και όχι βάσει των συνολικών απωλειών/κερδών που που έχετε εντός μίας ημέρας.

  • Γιατί βλέπω ένα ποσό δεσμευμένο:

Στο υπόλοιπό σας εμφανίζεται το συνολικό ποσό του λογαριασμού σας, το αναλήψιμο ποσό (συνολικό ποσό – φόρο). Το ποσό που βλέπετε, θα αφαιρεθεί από τον λογαριασμό σας μόλις αποσυνδεθείτε. 

  • Γιατί να δηλώσω τα κέρδη μου;

Για τα κέρδη που έχουν ήδη φορολογηθεί, δεν υπάρχει κάποια επιπλέον επιβάρυνση και μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για τη μείωση τεκμηρίων.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα, θα ήταν προτιμότερο να επικοινωνήσετε με τον λογιστή σας, ο οποίος θα μπορέσει να σας δώσει αναλυτικά όλες τις απαντήσεις που χρειάζεστε.

  • Γιατί ο λογαριασμός μου είναι κλειδωμένος;

Ο λογαριασμός κλειδώνει εφόσον έχετε κάνει 5 αποτυχημένες προσπάθειες εισόδου.

  • Ο λογαριασμός μου έχει μπλοκάρει επειδή έβαλα πολλές φορές λάθος κωδικό πρόσβασης. Τι κάνω;

Μπορείτε να κάνετε ανάκτηση κωδικού ακολουθώντας τις οδηγίες που σας εμφανίζει ειδάλλως  μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών και να σας σταλεί ένας νέος  προσωρινός κωδικός πρόσβασης στο email.

  • Θέλω να αλλάξω τον κωδικό πρόσβασής μου.

Μπορείτε να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης μέσα από τις ρυθμίσεις του λογαριασμού σας  ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

  1. Λογαριασμός
  2. Κωδικός πρόσβασης
  3. Αλλαγή

Εφόσον επιλέξετε έναν έγκυρο κωδικό θα χρειαστεί να πατήσετε αποθήκευση για να ολοκληρωθεί επιτυχώς η αλλαγή του κωδικού.

  • Εχω ζητήσει το κλείσιμο του λογαριασμού μου, όμως θέλω να τον ανοίξω και πάλι. Τι πρέπει να κάνω;

Εφόσον έχετε αιτηθεί το κλείσιμο ενός λογαριασμού (ανάλογα τη μέθοδο κλεισίματος) θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών και θα σας ενημερώσουν πλήρως για τον λογαριασμό σας.

  • Πώς μπορώ να απενεργοποιήσω τον λογαριασμό μου;

Μπορείτε να τον απενεργοποιήσετε μέσα από τις ρυθμίσεις του λογαριασμού σας ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

  1. Λογαριασμός
  2. Διαχείριση λογαριασμού
  3. Επιλογή ενός εκ των διαθέσιμων τρόπων κλεισίματος

Μπορείτε, επίσης, να απενεργοποιήσετε τον λογαριασμό σας επικοινωνώντας με το τμήμα  Εξυπηρέτησης Πελατών.

  • Τι είναι τα Προσωπικά Δεδομένα;

Ο όρος «προσωπικά δεδομένα», αναφέρεται σε πληροφορίες φυσικών προσώπων, όπως  ονοματεπώνυμο, ταχυδρομική διεύθυνση, ηλεκτρονική διεύθυνση, τηλέφωνο επικοινωνίας κ.ά., οι οποίες προσδιορίζουν ή μπορούν να προσδιορίσουν την ταυτότητά σας, εφεξής «Προσωπικά Δεδομένα ή Δεδομένα».

  • Τι είναι η Επεξεργασία Προσωπικών Δεδομένων;

Κάθε πράξη ή σειρά πράξεων που πραγματοποιείται με ή χωρίς τη χρήση αυτοματοποιημένων μέσων, σε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα ή σε σύνολα δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως η συλλογή, η καταχώριση, η οργάνωση, η διάρθρωση, η αποθήκευση, η προσαρμογή ή η μεταβολή, η ανάκτηση, η αναζήτηση πληροφοριών, η χρήση, η κοινολόγηση με διαβίβαση, η διάδοση ή κάθε άλλη μορφή διάθεσης, η συσχέτιση ή ο συνδυασμός, ο περιορισμός, η διαγραφή ή η καταστροφή.

  • Είναι ασφαλή τα Δεδομένα μου;

Έχουμε λάβει τα απαραίτητα και κατάλληλα οργανωτικά και τεχνικά μέτρα για την ασφάλεια και την  προστασία των Δεδομένων σας από κάθε μορφής τυχαία ή αθέμιτη επεξεργασία τόσο σε φυσικό  επίπεδο όσο και σε επίπεδο λογικής ασφάλειας (ενδεικτικά διαδικασίες φυσικής ασφάλειας,  διαβαθμισμένης πρόσβασης στα δεδομένα, προστασία υπολογιστικών συστημάτων λογισμικό).

Επιπλέον, χρησιμοποιούμε την υπηρεσία reCAPTCHA, η οποία προστατεύει τον ιστότοπό μας από ανεπιθύμητα μηνύματα και αυτοματοποιημένη κατάχρηση. Το reCAPTCHA λειτουργεί με τη συλλογή δεδομένων εξοπλισμού και λογισμικού, όπως δεδομένων συσκευών και εφαρμογών, και την αποστολή αυτών των δεδομένων στην Google για ανάλυση. Οι πληροφορίες που συλλέγονται θα χρησιμοποιηθούν για σκοπούς γενικής ασφάλειας. Η χρήση του reCAPTCHA υπόκειται στην Πολιτική Απορρήτου και στους Όρους χρήσης της Google.

Τα εν λόγω μέτρα επανεξετάζονται και τροποποιούνται όταν κρίνεται απαραίτητο.

  • Πώς μπορώ να ασκήσω τα δικαιώματά μου;

Για οποιαδήποτε απορία ή αίτημά σας μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα παρακάτω κανάλια Εξυπηρέτησης και εάν επιθυμείτε να επικοινωνήσετε για κάθε ζήτημα σχετικό με την επεξεργασία των Δεδομένων σας και την άσκηση των δικαιωμάτων σας, μπορείτε να στείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στον Υπεύθυνο Επεξεργασίας Δεδομένων στο [email protected]

Ο Υπεύθυνος Προστασίας Δεδομένων, διαμεσολαβεί μεταξύ της Εταιρείας μας και εσάς και επιμελείται των ενεργειών συμμόρφωσης της Εταιρείας μας.

  • Πότε θα λάβω απάντηση στο αίτημά μου;

Απαντάμε στα αιτήματά σας δωρεάν χωρίς καθυστέρηση, και σε κάθε περίπτωση εντός (1) ενός μηνός από τότε που θα λάβουμε το αίτημά σας. Αν, όμως, το αίτημά σας είναι πολύπλοκο ή υπάρχει μεγάλος αριθμός αιτημάτων σας, θα σας ενημερώσουμε εντός του μήνα αν χρειαστεί να λάβουμε παράταση άλλων (2) δύο μηνών εντός των οποίων θα σας απαντήσουμε.

Αν τα αιτήματά σας είναι προδήλως αβάσιμα ή υπερβολικά ιδίως λόγω του επαναλαμβανόμενου  χαρακτήρα τους, η Εταιρεία μπορεί να επιβάλλει την καταβολή εύλογου τέλους, λαμβάνοντας υπόψη τα διοικητικά έξοδα για την παροχή της ενημέρωσης ή την εκτέλεση της ζητούμενης ενέργειας ή να  αρνηθεί να δώσει συνέχεια στο Αίτημα αιτιολογώντας στην απάντησή της προς εσάς.

  • Με ποιον τρόπο θα πρέπει να αιτηθώ ανάληψη;

Θα πρέπει να υπάρχει αντιστοιχία μεταξύ του τρόπου κατάθεσης και ανάληψης του κάθε παίκτη. Ως εκ τούτου η ανάληψη θα πρέπει να γίνει με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η κατάθεση, εκ της οποίας προήλθαν τα κέρδη.

Συγκεκριμένα, εάν η κατάθεση είχε γίνει μέσω κάρτας θα πρέπει να κάνετε ανάληψη στην ίδια κάρτα. Αν η κατάθεση είχε γίνει μέσω viva spot, μέσω iris ή μέσω μεταφοράς από το ebanking σας θα πρέπει να κάνετε ανάληψη με τραπεζικό έμβασμα (bank transfer), σε τραπεζικό λογαριασμό στον οποίο είστε δικαιούχος ή συνδικαιούχος.

Αντιστοίχως, εάν η κατάθεση είχε γίνει μέσω ηλεκτρονικού πορτοφολιού (Viva/Paysafe wallet, Neteller ή Skrill) η ανάληψή σας θα πρέπει να γίνει στο ίδιο ηλεκτρονικό πορτοφόλι.

  • Υπάρχει χρέωση σε ανάληψη;

Από τη μεριά της Novibet δεν υπάρχει καμία χρέωση σε ανάληψη (εφόσον έχει προηγηθεί στοιχηματική δραστηριότητα ολόκληρου του ποσού της κατάθεσης).

  • Χρόνοι διεκπεραίωσης μιας ανάληψης

Ο χρόνος διεκπεραίωσης της ανάληψής σας θα διαφέρει ανάλογα με τη μέθοδο πληρωμής σας. Οι χρόνοι εκκαθάρισης εμφανίζονται στη μέθοδο ανάληψης.

  • Μπορώ να κάνω κατάθεση με οικονομικό μέσο που δεν ανήκει στο όνομά μου;

Όλες οι συναλλαγές θα πρέπει να πραγματοποιούνται με οικονομικά μέσα τα οποία να έχουν εκδοθεί αποκλειστικά στο όνομά σας, αλλιώς ενδέχεται να απενεργοποιηθεί μόνιμα ο λογαριασμός σας και τυχόν μελλοντικά κέρδη να μην αποδοθούν.

  • Τι χρειάζεται για να ολοκληρωθεί μία ανάληψη;

Θα πρέπει ο λογαριασμός σας και το οικονομικό μέσο που έχετε χρησιμοποιήσει να είναι  ταυτοποιημένα.

  • Ποια είναι η χρονική διάρκεια ολοκλήρωσης μιας ανάληψης;

Οι αναλήψεις επεξεργάζονται εντός 24 ωρών από το τμήμα πληρωμών. Σε σπάνιες  περιπτώσεις λόγω φόρτου εργασίας ενδέχεται να χρειαστεί λίγο παραπάνω χρόνο.

  • Πού μπορώ να βρω το ιστορικό των αναλήψεών μου;

Μπορείτε να δείτε το ιστορικό των συναλλαγών σας μέσα από τις ρυθμίσεις ακολουθώντας τα  παρακάτω βήματα:

  1. Λογαριασμός
  2. Συναλλαγές
  3. Ιστορικό συναλλαγών
  4. Επιλέγετε την περίοδο
  5. Αναζήτηση
  • Γιατί ακυρώθηκε η ανάληψή μου;

Σε περίπτωση που αιτηθείτε ανάληψη σε διαφορετικό μέσο από το οποίο καταθέσατε ή προήλθαν τα κέρδη, το τμήμα πληρωμών ενδέχεται να την ακυρώσει καθώς θα πρέπει να πραγματοποιηθεί στο ίδιο μέσο. Επιπλέον, σε περίπτωση που δεν έχει υπάρξει στοιχηματική δραστηριότητα πριν το αίτημα  ανάληψης ενδέχεται να ακυρωθεί.

  • Πώς μπορώ να ακυρώσω μια ανάληψη;

Μπορείτε να ακυρώσετε μια ανάληψη ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα μέσα από τις ρυθμίσεις του λογαριασμού σας:

  1. Λογαριασμός
  2. Ακύρωση ανάληψης

* Η διαδικασία μπορεί να ολοκληρωθεί μόνο εφόσον υπάρχει εκκρεμής ανάληψη στον λογαριασμό σας.

* Δεν ισχύει το παραπάνω σε περίπτωση που έχετε επιλέξει να μην ακυρώνονται οι αναλήψεις σας.

  • Ποιοί τύποι στοιχημάτων υπάρχουν;

Οι διαθέσιμοι τύποι στοιχημάτων είναι οι εξής:

  1. Μονό αποδεκτό (single bet)

Το μονό αποδεκτό είναι η απλούστερη μορφή στοιχήματος. Το μόνο που έχει να κάνει ο παίκτης είναι να στοιχηματίσει σε ένα και μόνο γεγονός (αγορά).

  1. Παρολί

Το παρολί είναι ένας συνδυασμός στοιχημάτων (αγορών) σε παραπάνω από έναν αγώνα. Ο συνδυασμός δύο ή και περισσότερων στοιχημάτων σε ένα κουπόνι που για να πληρωθεί πρέπει να είναι όλα επιτυχημένα.

  1. Συστήματα

Είναι ένα κουπόνι με 3 ή περισσότερες επιλογές, όπου ο παίκτης επιθυμεί να επιβεβαιωθούν μια συγκεκριμένη σειρά από αυτά.

  • Τι είναι το στάνταρ σε ένα σύστημα;

Τα στάνταρ πονταρίσματα μπορούν να γίνουν ταυτόχρονα μόνο με στοιχήματα συστήματος και όχι με μονά ή σύνθετα στοιχήματα. Εάν είστε πράγματι σίγουρος για το αποτέλεσμα ενός αγώνα (για παράδειγμα υπάρχει "σίγουρο" φαβορί), τότε μπορείτε να ποντάρετε εδώ ως στάνταρ και να το περιλάβετε στο σύστημά σας.

  • Τι είναι το Cash Out και πότε διατίθεται;

Η επιλογή Cash Out (Κλείσιμο Στοιχήματος) διατίθεται σε επιλεγμένους αγώνες και αγορές για μονά ή πολλαπλά στοιχήματα που τοποθετήθηκαν είτε πριν από την έναρξη του αγώνα είτε κατά τη διάρκειά του.

  • Γιατί δεν μπορώ να κάνω Cash Out ή γιατί δεν μου βγάζει διαθέσιμη την επιλογή του Cash Out;
  1. Σε περίπτωση που μια απόδοση αλλάζει ή μια αγορά αναστέλλεται ή αποσύρεται, τότε το αίτημα Cash Out ενδέχεται να μην είναι επιτυχές.
  2. Η επιλογή Cash Out δεν είναι διαθέσιμη στο διάστημα που η αγορά στην οποία τοποθετήθηκε το στοίχημα δεν είναι διαθέσιμη για στοιχηματισμό για οποιονδήποτε λόγο.
  3. Η επιλογή Cash Out δεν είναι διαθέσιμη σε στοιχήματα που τοποθετήθηκαν με τη χρήση δωρεάν στοιχήματος (Free Bet).
  4. Η επιλογή Cash Out δεν είναι διαθέσιμη για στοιχήματα που τοποθετήθηκαν ή περιέχουν επιλογές από τα εικονικά αθλήματα (Virtual Sports).
  5. Η Novibet δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι η επιλογή του Cash Out θα είναι διαθέσιμη στη στοιχηματική επιλογή σας.
  • Πώς μπορώ να δω το ιστορικό των στοιχημάτων μου;

Μπορείτε να δείτε το ιστορικό των στοιχημάτων σας μέσα από τον λογαριασμό σας ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

  1. Λογαριασμός
  2. Ιστορικό
  3. Αναζήτηση
  • Μπορώ να ακυρώσω ένα στοίχημα ή μέρος του μετά την τοποθέτησή του εφόσον έχει γίνει δεκτό;

Η ακύρωση τοποθετημένων στοιχημάτων δεν είναι εφικτή βάση και του όρου 4.21. Ωστόσο, σε  περίπτωση που τοποθετήσετε κάποιο στοίχημα και στη συνέχεια αλλάξετε γνώμη μπορείτε να ελέγξετε αν η επιλογή του Cash Out είναι διαθέσιμη για τη συγκεκριμένη αγορά και να τη χρησιμοποιήσετε.

  • Τι γίνεται σε περίπτωση που ένας ποδοσφαιρικός αγώνας αναβληθεί;

Αγώνες που δεν έχουν διεξαχθεί ή έχουν αναβληθεί, αντιμετωπίζονται ως Μη-συμμετέχοντες για  σκοπούς διευθέτησης, εκτός αν ο αγώνας οριστεί και ολοκληρωθεί εντός 48 ωρών από την αρχική ημερομηνία διεξαγωγής

* Η συγκεκριμένη ενημέρωση αφορά ποδοσφαιρικό αγώνα. Για τα υπόλοιπα αθλήματα ισχύουν διαφορετικοί κανόνες οι οποίοι αναγράφονται στους κανονισμούς  του κάθε αθλήματος.

  • Πού μπορώ να βρω κανόνες για τη διευθέτηση των στοιχημάτων;

Μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ διαθέσιμες όλες τις πληροφορίες για τη διευθέτηση των στοιχημάτων.

  • Γιατί ακυρώθηκε το στοίχημά μου;

Παρακάτω μπορείτε να δείτε πιθανούς λόγους ακύρωσης ενός στοιχήματος:

  1. Σε περίπτωση που τοποθετηθεί ένα στοίχημα με λάθος τιμή λόγω καθυστερημένης «Απευθείας» 'live' κάλυψης ενός γεγονότος, τότε τα στοιχήματα θα ακυρωθούν.
  2. Όπου έχουμε λόγο να πιστεύουμε ότι ένα στοίχημα τοποθετήθηκε, ενώ το αποτέλεσμα του γεγονότος είναι γνωστό (ακόμα και αν είναι μόνο γνωστό στο άτομο που στοιχημάτισε) διατηρούμε το δικαίωμα να ακυρώσουμε το στοίχημα.
  3. Διατηρούμε περαιτέρω το δικαίωμα να ακυρώσουμε στοιχήματα ακόμα και σε μεταγενέστερο χρόνο, αν ο πελάτης κέρδισε ένα τέτοιο στοίχημα ως αποτέλεσμα τεχνικής βλάβης ή σφάλματος, συμπεριλαμβανομένου, αλλά χωρίς περιορισμούς, ενός σφάλματος ή λάθους στη μετάδοση. Σε κάθε τέτοια περίπτωση το ποσό πονταρίσματος του στοιχήματος ή του παιχνιδιού θα πιστώνεται εκ νέου στον λογαριασμό του παίκτη. Παραταύτα διατηρούμε το δικαίωμα να θεωρήσουμε κάποιον πελάτη υπόχρεο για τυχόν βλάβη που προκλήθηκε ή που έχουμε υποστεί ως αποτέλεσμα του γεγονότος ότι ένας τέτοιος πελάτης εν γνώση του εκμεταλλεύθηκε ένα τεχνικό ή διαχειριστικό σφάλμα κατά την πραγματοποίηση ή/και λήψη πληρωμών.
  4. Αγορές με 0% γκανιότα: Επαναλαμβανόμενα, αντικρουόμενα ή συμπληρωματικά στοιχήματα (στοιχήματα τοποθετημένα σε περισσότερες από μια επιλογές) στις αγορές των στοιχηματικών γεγονότων με 0% γκανιότα δύναται να ακυρωθούν και τυχόν κέρδη τα οποία έχουν προέλθει κατά αυτόν τον τρόπο θα αφαιρούνται από το λογαριασμό του παίκτη.
  • Τι είναι το RTP - Return To Player (Επιστροφή Στον Παίκτη);

RTP είναι το ποσοστό που συμβολίζει πόσα χρήματα επιστρέφονται στους παίκτες με τη μορφή κερδών, από το σύνολο των χρημάτων που παίζονται.

Εδώ μπορείτε να δείτε το RTP του κάθε παιχνιδιού

  • Πώς μπορώ να δω το ιστορικό του casino;

Μπορείτε να δείτε το ιστορικό του casino μέσα από τον λογαριασμό σας ακολουθώντας τα  παρακάτω βήματα:

  1. Λογαριασμός
  2. Ιστορικό Καζίνο
  3. Επιλογή ημερομηνίας
  4. Αναζήτηση
  • Τι είναι το Promo Code; Πώς μπορώ να το χρησιμοποιήσω;

Το Promo Code αφορά προσφορά επόμενης κατάθεσης το οποίο λαμβάνουν οι χρήστες ανά τακτά χρονικά διαστήματα βάσει της δραστηριότητάς τους ή βάσει του προγραμματισμού που γίνεται από το τμήμα προσφορών. Βεβαιωθείτε ότι θα αξιοποιήσετε το Promo Code σας πριν λήξει.

Μόλις βγει διαθέσιμο το Promo Code (μπόνους επόμενης κατάθεσης) θα μπορείτε να το  χρησιμοποιήσετε επιλέγοντας κατάθεση και στη συνέχεια τη διαθέσιμη προσφορά.

* Υπάρχουν διαθέσιμα Promo Code σε μορφή χρηματικού ποσού με προϋποθέσεις τζίρου, Free Bet και Free Spin.

  • Πώς μπορώ να δω τους όρους και τις προυποθέσεις του Promo Code;

Κατά τη διαδικασία της κατάθεσης, μόλις επιλέξετε το Promo Code σας, θα εμφανιστούν οι διαθέσιμοι όροι και προϋποθέσεις.

  • Τι είναι το Free Bet;

Το Free Bet είναι ένα κουπόνι στοιχήματος το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αποκλειστικά σε ένα μονό στοίχημα ή σε ένα συνδυασμό/παρολί. Το Free Bet δεν μπορεί να τοποθετηθεί σε οποιοδήποτε άλλο είδος στοιχήματος όπως είναι τα συστήματα.

  • Γιατί δεν μου επέστρεψε όλο το ποσό που ανέγραφε από το στοίχημά μου από τη χρήση του Free Bet;

Τα κέρδη που προκύπτουν από τα Free Bets υπολογίζονται ως συνολικό ποσό επιστροφής μείον το ποσό του πονταρίσματος (συμπεριλαμβανομένου του ποσού των Free Bets που τοποθετήθηκαν). Επομένως, η αξία των Free Bets δεν συμπεριλαμβάνεται ούτε μπορεί να  αναληφθεί ως μέρος των κερδών που τυχόν θα προκύψουν από την τοποθέτησή τους.

Για  παράδειγμα, εάν τοποθετήσετε ένα Free Bet αξίας 10 ευρώ σε ένα στοίχημα με απόδοση 3.00, σε  περίπτωση που το στοίχημα κερδίσει, θα πιστωθούν στον λογαριασμό σας 20 ευρώ, όπως προκύπτει από τον εξής υπολογισμό: (αξία Free Bet)*(απόδοση) - (αξία Free Bet) = (καθαρά  κέρδη).

  • Πότε λήγει το Free Bet μου;

Το Free Bet λήγει αν δεν χρησιμοποιηθεί εντός 7 ημερών από την ημέρα που πιστώνεται στον  λογαριασμό του πελάτη, εκτός και αν ορίζεται διαφορετικά.

  • Μπορώ να χρησιμοποιήσω το Free Bet μου στο casino;

Το Free Βet αφορά κουπόνι στοιχήματος και μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά και μόνο στο αθλητικό στοίχημα και δε γίνεται να μετατραπεί σε χρήματα έτσι ώστε να χρησιμοποιηθεί στο casino.

  • Πού βλέπω διαθέσιμο το Free Bet μου;

Στο κουπόνι του στοιχήματος θα δείτε την ένδειξη “Έχεις ένα διαθέσιμο Free Bet Χ€”, καθώς επίσης θα βρείτε και αντίστοιχη ένδειξη στα μηνύματα του λογαριασμού σας.