Διακρίσεις, διεθνής επέκταση και υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης
για τη Novibet και το 2023
Το 2023 αποτέλεσε για τη Novibet χρονιά ορόσημο. Ο διπλασιασμός του ανθρωπίνου δυναμικού τα τελευταία δύο χρόνια, η διεύρυνση της βάσης και η παράλληλη επέκταση του οργανισμού σε έξι νέες αγορές του εξωτερικού συνδιαμορφώνουν ένα περιβάλλον ανάπτυξης το οποίο προδιαγράφει ένα ακόμη πιο δυναμικό 2024 για το brand.
Με παρουσία σε 10 χώρες (Ελλάδα, Κύπρο, Βραζιλία, Μεξικό, Ιρλανδία, Χιλή, Εκουαδόρ, Ιταλία, Καναδά και Νέα Ζηλανδία), και περισσότερους από 900 εργαζομένους, η αξιοσημείωτη αναπτυξιακή τροχιά της εταιρείας αποτυπώνεται σε κομβικούς εταιρικούς δείκτες ανάπτυξης σε όλο το φάσμα του οργανισμού. Πιο συγκεκριμένα:
Επιχειρηματική Δραστηριότητα
- +44% ανάπτυξη στα έσοδα (GGR) σε όλες τις χώρες δραστηριοποίησης σε σύγκριση με το 2022
- +525% εγγραφών νέων χρηστών σε σύγκριση με το 2022
- +124% ενεργοί χρήστες σε σύγκριση με το 2022
Η Novibet κατέγραψε εντός του 2023 ρεκόρ εγγραφών νέων χρηστών στην πλατφόρμα σε όλες τις χώρες δραστηριοποίησης και υπερδιπλασιασμό των ενεργών χρηστών σε σχέση με το 2022.
Ανθρώπινο Δυναμικό
- 483 νέες προσλήψεις
- 100+ ανοικτές θέσεις εργασίας κάθε μήνα
- 4 hubs σε Ελλάδα, Βραζιλία, Μεξικό, Μάλτα
- Πιστοποίηση ως Great Place To Work (2021,2022, 2023)
Tο 2023, η εταιρεία προχώρησε σε 483 νέες προσλήψεις, και περισσότερες από 90 εσωτερικές μετακινήσεις στελεχών, προσφέροντας σημαντικές ευκαιρίες εξέλιξης σε νέους επαγγελματίες. Περισσότερες από 100 ανοικτές θέσεις εργασίας είναι διαθέσιμες κάθε μήνα, με στόχο να ενισχύεται συνεχώς η ομάδα που βρίσκεται πίσω από την παρουσία του brand της Novibet σε τρεις ηπείρους.
Η Δυναμική του Βrand*
- 98% αναγνωρισιμότητα του brand
- 84% αναγνωρισιμότητα της επικοινωνιακής καμπάνιας ‘Novibet ΘΕΛΩ’ (+29 ποσοστιαίες μονάδες πάνω από το μέσο όρο των διαφημίσεων στην ελληνική τηλεόραση)
- Ο δείκτης αρεσκείας της καμπάνιας ξεπέρασε κατά 10% το μέσο όρο των επικοινωνιών του κλάδου
Τα παραπάνω αποτελέσματα μαρτυρούν την ευρεία αποδοχή της τρέχουσας καμπάνιας επικοινωνίας ‘Novibet ΘΕΛΩ’ η οποία είχε πρωτοφανή επίδραση, κατέχοντας δικαιωματικά την κορυφή στις διαφημιστικές καμπάνιες του κλάδου.
Διακρίσεις
- 12 διεθνή και εγχώρια βραβεία
- Διάκριση μεταξύ των 50 καλύτερων εταιρειών του κλάδου παγκοσμίως
- Καλύτερη εταιρεία στην Εξυπηρέτηση Πελατών σύμφωνα με το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών
Το τέλος του 2023 βρήκε τη Novibet να συγκαταλέγεται στις 50 κορυφαίες GameTech εταιρείες διεθνώς, σύμφωνα με την ετήσια λίστα του EGR Global. Πρόκειται για μια ιδιαιτέρως τιμητική διάκριση για την GameTech εταιρεία, η οποία εντός του 2023 συγκέντρωσε 12 διεθνή και εγχώρια βραβεία ως επιστέγασμα της προϊοντικής της αναβάθμισης και της υψηλής αναπτυξιακής της τροχιάς.
Αθλητισμός & Κοινωνική Ευθύνη – Απολογισμός 2023
- Ανακοίνωση 12 Μεγάλων Χορηγιών σε Ελλάδα, Κύπρο και Νότια Αμερική
- Συνεργασία με κορυφαίους αθλητές διεθνούς βεληνεκούς:
- Brand Ambassadors: Arturo Vidal και Memo Ochoa
- CSR Ambassadors: Γιάννης Αντετοκούνμπο, Κώστας Τσιμίκας, Γιάννης Κωνσταντέλιας. Το πρόγραμμα κοινωνικής προσφοράς Giant Heart της Novibet θέτει τον αθλητισμό στο επίκεντρο σε συνεργασία με διακεκριμένους αθλητές. Από το 2021 έως και το 2023, Πρώτος Πρεσβευτής του Προγράμματος υπήρξε ο Γιάννης Αντετοκούνμπο, ενώ το 2023 ήταν κομβική χρονιά για το Giant Heart, καθώς στην ομάδα Πρεσβευτών προστέθηκαν και οι κορυφαίοι ποδοσφαιριστές: Κώστας Τσιμίκας και Γιάννης Κωνσταντέλιας
- Υποστήριξη 20 φορέων και οργανισμών με αναγνωρισμένο κοινωνικό έργο
- Ανακαίνιση 13 αθλητικών εγκαταστάσεων σε όλη την Ελλάδα
Εντός του 2023 η Novibet υλοποίησε ένα διευρυμένο πρόγραμμα χορηγικών συνεργασιών θέτοντας τον αθλητισμό και την επιστροφή αξίας σε αυτόν σε πρώτο πλάνο. Παράλληλα, στο πλαίσιο του προγράμματος κοινωνικής υπευθυνότητας, Giant Heart, με Πρεσβευτές τους κορυφαίους ποδοσφαιριστές, Κώστα Τσιμίκα και Γιάννη Κωνσταντέλια, έχει προχωρήσει στην πλήρη ανακατασκευή 13 αθλητικών εγκαταστάσεων σε όλη την Ελλάδα παρέχοντας στη νέα γενιά αναβαθμισμένους και ασφαλείς χώρους άθλησης.
*Τα στοιχεία σχετικά με την αποδοτικότητα της επικοινωνιακής καμπάνιας προέρχονται από έρευνα ‘Brand Equity’ που διεξήχθη εντός του 2023 από τη Novibet σε συνεργασία με εταιρεία ερευνών και δείγμα οκτακοσίων χρηστών της κατηγορίας.