Μετά τα δύο συνεχόμενα Grand Prix στη αραβική χερσόνησο σε Μπαχρέιν και Σαουδική Αραβία, το σκηνικό της Formula 1 μεταφέρεται στην Αυστραλία για τον αγώνα στην πίστα του Άλμπερτ Παρκ.
Πρόκειται για ένα αγαπημένο προορισμό των πιλότων, σε μία πίστα που ανέκαθεν έχει δώσει ωραίους αγώνες, συναρπαστικούς σε εξέλιξη και με αρκετές εκπλήξεις! Αυτό μένει να επιβεβαιωθεί και φέτος, όπου υπάρχει πάντως η Red Bull που φαντάζει ως το αδιαφιλονίκητο φαβορί.
Ο Μαξ Φερστάπεν θέλει να επιστρέψει στις νίκες έπειτα από τη δεύτερη θέση στην Τζέντα και φυσικά θέλει να ξεκαθαρίσει ότι είναι το απόλυτο αφεντικό στην ομάδα. Η νίκη του Πέρεζ ήρθε να σκεπάσει με σύννεφα τη σχέση των δύο πιλότων. Μένει να φανεί αν διαταράχθηκαν και οι ισορροπίες στην ομάδα.
Με δεκάδες αγορές στη Novibet, το Grand Prix της Formula 1 στην Αυστραλία γίνεται ακόμη πιο συναρπαστικό!
Τώρα αρχίζει ο αγώνας στη Formula 1!
F1 Grand Prix Αυστραλία 2023: Ανάλυση & Παρουσίαση 02/04/2023
Το Grand Prix στη Σαουδική Αραβία άφησε το φίλαθλο κοινό της Formula 1 με κάποια ερωτήματα. Προκάλεσε κάποιες απορίες, που δεν είχαν να κάνουν με την αγωνιστική εικόνα των ομάδων, αλλά με τη διαχείριση της κορυφαίας ομάδα αυτή τη στιγμή στο grid.
Ο λόγος φυσικά γίνεται για τη Red Bull, η οποία βρέθηκε μπροστά σε ένα μεγάλο δίλημμα. Ο Πέρεζ πήρε την pole position και ήταν το μεγάλο φαβορί για τη νίκη, ενώ την ίδια ώρα ο Φερστάπεν αντιμετώπισε ένα πρόβλημα στον κινητήρα, έμεινε εκτός στο Q2 και εκκίνησε 15ος.
Ο Πέρεζ είχε ένα σχετικά εύκολο αγώνα. Δεν απειλήθηκε από κανένα, έστω κι αν ο Αλόνσο τον προσπέρασε στην εκκίνηση. Ο Μεξικανός πήρε εκ νέου τα ηνία του αγώνα στον 4ο γύρο και δεν κοίταξε πίσω του. Ακόμη κι όταν ο Φερστάπεν έφτασε πίσω του στον 25ο γύρο, δηλαδή ο Πέρεζ δεν λύγισε.
Ο Φερστάπεν έδειχνε ότι δεν είχε την ταχύτητα να τον πλησιάσει και να «απαίτησει» την προσπέραση. Μάλιστα προς το τέλος του Grand Prix η Red Bull προσπάθησε να ζητήσει από τον Πέρεζ να ρίξει κάπως τον ρυθμό του, αλλά ο πιλότος αντέδρασε.
Ζήτησε από την ομάδα να διατηρήσει εφάμιλλο με αυτό του Φερστάπεν και ο μηχανίκος του δεν επέμενε. Μετά το τέλος του αγώνα, όπου οι Πέρεζ και Φερστάπεν έκαναν ένα πολύ εύκολο 1-2, οι σχέσεις των δύο ήταν σίγουρα σε πολύ χειρότερο σημείο απ’ ότι πριν από την έναρξη του αγώνα.
Στην τρίτη θέση του βάθρου ανέβηκε και πάλι ο εκπληκτικός Φερνάντο Αλόνσο. Ο αειθαλής Ισπανός εκμεταλλεύεται στο έπακρο την αρτιότητα της AMR23, η οποία δείχνει ότι είναι το δεύτερο καλύτερο μονοθέσιο, πίσω από τη Red Bull.
Είχε ένα, σχετικά, περιπετειώδες αγώνα, καθώς μπήκε δύο φορές να εκτίσει ποινή πέντε δευτερολέπτων, αλλά παρ’ όλα τερμάτισε σχετικά άνετα μπροστά από τις δύο Mercedes των Ράσελ και Χάμιλτον. Μάλιστα έγινε κι ένα μπέρδεμα στο τέλος και για μερικές ώρες είχε χάσει το βάθρο, αλλά εν τέλει η FIA αποκατέστησε την τάξη και τον επανέφερε στην τρίτη θέση.
Τα ευχάριστα για το Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας, σταματούν εδώ, αφού από εκεί και πέρα υπάρχουν μόνο χαμένοι. Η Mercedes δε θα μπορούσε να είναι ευχαριστημένη από την 4η και την 5η θέση ούσα μισό λεπτά πίσω από την πρωτοπόρο Red Bull.
Ο Τότο Βολφ δεν μπορεί να κρύψει τη δυσφορία του για τα σφάλματα που έγιναν σε αεροδυναμικό επίπεδο και κόστισαν μία δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στο γερμανικό κολοσσό. Μάλιστα υπάρχει έντονη φημολογία, ότι έχει δοθεί τελεσίγραφο και χρονοδιάγραμμα σε αρκετούς από τους πρωτοκλασάτους μηχανικούς, ώστε να επαναφέρουν την ομάδα εκεί που της αρμόζει. Θα τα καταφέρουν; Κανείς δεν μπορεί να απαντήσει με σιγουριά.
Εξίσου δύσκολα, αλλά για διαφορετικούς λόγους είναι τα πράγματα στη Ferrari. Εκεί η ομάδα έχει πρόβλημα και με κάποια μέρη του κινητήρα, αλλά και με το porpoising, που επηρεάζει τα μέγιστα την αεροδυναμική και στερεί ταχύτητα στη Σκουντερία.
Τα δεδομένα είναι λοιπόν ότι η Red Bull θα είναι και πάλι το πρώτο φαβορί. Και μάλιστα μακράν του δευτέρου. Πίσω της πάντως μπορεί να γίνει ένα μικρός… χαμός μεταξύ της Aston Martin, της Ferrari και της Mercedes. Περιμένουμε από τη Ferrari να είναι σαφέστατα βελτιωμένη, αλλά το θέμα είναι πόσο.
Αν βρει τρόπο να αντιμετωπίσει το θέμα του porpoising, το οποίο την έχει ταλαιπωρήσει στους δύο πρώτους αγώνες με συνέπεια να χάνει σε ταχύτητα, τότε ενδεχομένως και να μπορέσει να κοντράρει τον Αλόνσο για τη μάχη του βάθρου. Ίδωμεν…
F1 Grand Prix Αυστραλία 2023: Στατιστικά & Προϊστορία 02/04/2023
- Η πίστα του Άλμπερτ Παρκ στη Μελβούρνη είναι στο καλεντάρι της Formula 1 από το 1996, με εξαίρεση τις δύο χρονιές του κορονοϊού, το 2020 και το 2021. Από πέρυσι έχει επιστρέψει κανονικά.
- Έχει μήκος 5,278 χλμ και η αγωνιστική απόσταση των 306,124 χλμ χρειάζεται 58 γύρους για να καλυφθεί.
- Το ρεκόρ της πίστας ανήκει στον Λιούις Χάμιλτον με Mercedes από το 2019 με χρόνο 1:20.486, ενώ ο ταχύτερος γύρο στον Μίχαελ Σουμάχερ από το 2004 με τη Ferrari, όταν είχε κάνει 1:24.125.
- Πέρυσι ο Σαρλ Λεκλέρκ πήρε την pole position με 1:17.868, ενώ επικράτησε και στον αγώνα, εκμεταλλευόμενος στο έπακρο την εγκατάλειψη του Μαξ Φερστάπεν.
- Ο Ολλανδός παγκόσμιος πρωταθλητής δεν έχει πάρει νίκη στην Αυστραλία. Έχει ένα βάθρο με την τρίτη θέση το 2019, έχοντας παράλληλα μπει τέσσερις φορές στους βαθμούς, ενώ έχει και δύο εγκαταλείψεις. Το 2015 και πέρυσι.
- Οκτώ φορές από τα 25 Grand Prix που έχουν γίνει στη Μελβούρνη, ουσιαστικά το ένα τρίτο δηλαδή, έχει καταφέρει μία ομάδα να κάνει το 1-2. Το πιο πρόσφατο 1-2 ήταν το 2019 της Mercedes. Η γερμανική εταιρία έχει τρία, η Ferrari έχει δύο και από ένα έχουν οι McLaren, Renault και Brawn GP. Η Red Bull δεν έχει κανένα μέχρι στιγμής…
- Με το λεξικό στοιχήματος δεν είσαι ποτέ αδιάβαστος.
- H βαθμολογία στο πρωτάθλημα των οδηγών
- Η βαθμολογία στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών
F1 Grand Prix Αυστραλία 2023: Προγνωστικά 02/04/2023
Τα δύο μονοθέσια της Red Bull αναμένεται να μονοπωλήσουν το ενδιαφέρον για την πρώτη θέση στο βάθρο, με τον Φερστάπεν φυσικά να έχει τον πρώτο λόγο για τη νίκη. Ωστόσο ο Πέρεζ δε θα είναι αδιάφορος, ειδικά μετά τη νίκη στην Τζέντα. Η διαφορά στον αγώνα μπορεί να κυμανθεί μεταξύ 5 και 10 δευτερολέπτων.
Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΙΚΗΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΕΤΑΞΥ 5-10 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΩΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ NOVIBET ΣΕ ΑΠΟΔΟΣΗ 3.00
Είναι αρκετές οι φορές που το αυτοκίνητο ασφαλείας έχει κάνει την εμφάνισή του στον αγώνα της Αυστραλίας. Κι αυτό γιατί πρόκειται για μία πίστα που η προσπέραση δεν είναι απλή υπόθεση, οπότε οι πιλότοι αναγκάζονται να ρισκάρουν λίγο περισσότερο.
Η NOVIBET ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΟ OVER 1.5 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΕ ΑΠΟΔΟΣΗ 2.75
Διαβάστε ακόμα…
Οι 5 καλύτεροι οδηγοί όλων των εποχών στη Formula 1