el
Τετάρτη, 29 Μαΐου, 2024

F1 Grand Prix Αζερμπαϊτζάν 2022: Προγνωστικά, Ανάλυση, Παρουσίαση 12/06/2022

Το επόμενο ραντεβού της Formula 1 είναι αυτό το τριήμερο (10-12/06) στο Αζερμπαϊτζάν στην πίστα του Μπακού. Πρόκειται για ακόμη ένα αγώνα που αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον, ειδικά μετά την εξέλιξη που έχει η μάχη του τίτλου.

Ο Φερστάπεν έχει ανέβει πλέον στην κορυφή της βαθμολογίας με τον Λεκλέρκ να είναι εννέα βαθμούς πίσω του. Ο Μονεγάσκος έχασε τη νίκη μέσα από τα χέρια του στους δύο τελευταίους αγώνες κι εκεί που ήταν πρωτοπόρος, βρέθηκε να «κυνηγάει» τον Ολλανδό παγκόσμιο πρωταθλητή.

Παράλληλα, αναμένεται να μπει και η Mercedes στη μάχη για τις πρώτες θέσεις. Το αναβαθμισμένο μονοθέσιο που παρουσίασε στη Βαρκελώνη θα ταιριάζει καλύτερα στο Μπακού, σε αντίθεση με τη σχεδίαση που έχει το Μονακό. Το πιο πιθανό είναι να μην μπορεί να κοιτάξει στα μάτια τις Red Bull και Ferrari, αλλά οι Χάμιλτον και Ράσελ θα είναι σίγουρα πιο γρήγοροι, απ’ ότι ήταν στα πρώτα Grand Prix της χρονιάς.

Με δεκάδες αγορές στη Novibet, το Grand Prix της Formula 1 στο Αζερμπαϊτζάν γίνεται ακόμη πιο συναρπαστικό!

Τώρα αρχίζει ο αγώνας στη Formula 1!


F1 Grand Prix Αζερμπαϊτζάν 2022: Ανάλυση & Παρουσίαση 12/06/2022

Ο περσινός αγώνας του Αζερμπαϊτζάν ήταν αρκετά έως πολύ επεισοδιακός. Ο Μαξ Φερστάπεν αναγκάστηκε να εγκαταλείψει λόγω αστοχίας ενός ελαστικού του, ενώ ο Λιούις Χάμιλτον έκανε ένα λάθος που δε συνηθίζει. Έτσι έχασε τη νίκη μέσα από τα χέρια του, τερματίζοντας στη 15η θέση.

Και φέτος, ο αγώνας αναμένεται με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον. Τα χαρακτηριστικά της πίστας είναι τέτοια, που μπορούν να ευνοήσουν προσπεράσεις τόσο στη μεγάλη ευθεία όσο και στα κλειστά τμήματα του σιρκουί.

Η μάχη μεταξύ του Σαρλ Λεκλέρκ και του Μαξ Φερστάπεν αποδεικνύεται πολύ εντυπωσιακή κι αυτό φαίνεται και από τις ανακατατάξεις στη βαθμολογία. Ο Ολλανδός μπορεί να προηγείται, αλλά στους δύο τελευταίους αγώνες σε Βαρκελώνη και Μονακό, φάνηκε ότι η Ferrari και ο Λεκλέρκ είχαν πολύ καλύτερο ρυθμό.

f1 azerbaijan3 novibet

Αυτό όμως που έχει σημασία είναι ποιος θα δει πρώτος την καρό σημαία. Και η ιστορία έγραψε ότι ο Λεκλέρκ εγκατέλειψε ενός μηχανικού προβλήματος στην Ισπανία και καταστράφηκε από τη στρατηγική της Ferrari στο Μόντε Κάρλο.

Και στα δύο Grand Prix κρατούσε τη νίκη στα χέρια του. Και στα δύο όμως του… γλίστρησε και κατέληξε πιλότους της Red Bull. Στο Μονακό, ο πιλότος της Σκουντερία ήταν πολύ καλός από τα δοκιμαστικά. Σημείωσε πολύ γρήγορους χρόνους τόσο με τη μαλακή γόμα με ελαφρύ φορτίο καυσίμου όσο και με τη σκληρή, όταν έκανε προσομοίωση αγώνα.

Η συνέχεια δόθηκε και στις κατατακτήριες δοκιμές. Ο Λεκλέρκ ήταν άνετα πρώτος, ενώ ένα λάθος του Πέρεζ στον τελευταίο γύρο πριν από την είσοδο στο τούνελ διαμόρφωσε το grid, χωρίς να καταφέρουν οι υπόλοιποι να ολοκληρώσουν τις προσπάθειές τους.

Έτσι οι Λεκλέρκ και Σάινθ εκκινούσαν στις δύο πρώτες θέσεις, έναντι των Πέρεζ και Φερστάπεν που ήταν στη δεύτερη σειρά της εκκίνησης. Ο αγώνας όμως έμελλε να έχει εκπλήξεις. Ήταν γνωστό ότι αναμενόταν βροχή για τον αγώνα όπως κι έγινε. Η εκκίνηση άργησε κατά μία ώρα κι έγινε υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας.

Όταν αποχώρησε από την πίστα, ο Λεκλέρκ διατήρησε την πρωτοπορία. Σιγά σιγά η πίστα άρχισε να στεγνώνει και οι πιλότοι έμπαιναν είτε για ενδιάμεσα είτε περίμεναν λίγο κι έμπαιναν για στεγνά.

Η Ferrari υπέπεσε σε ένα πολύ μεγάλο λάθος τραβώντας τον Λεκλέρκ μέσα για ενδιάμεσα ενώ υπήρχαν ήδη κάποιοι που δοκίμαζαν κι έβαζαν τα στεγνά. Ο Λεκλέρκ έβαλε ενδιάμεσα στο 18ο γύρο και η Ferrari τον φώναξε και πάλι στον 21ο για να του βάλει στεγνά, όπως έκανε και με τον Σάινθ. Η διαφορά ήταν ότι ο Ισπανός δεν είχε κάνει άλλη αλλαγή. Αυτή ήταν η πρώτη.

f1 azerbaijan2 novibet

Ο Λεκλέρκ λοιπόν χρεώθηκε ουσιαστικά άδικα ένα ολόκληρο πιτ-στοπ και από πρώτος έχασε περισσότερα από 20 δευτερόλεπτα με συνέπεια να βρεθεί τέταρτος. Ο ίδιος ήταν έξαλλος και ξέσπασε στον ασύρματο, αλλά δεν μπορούσε να κάνει κάτι να αλλάξει τη μοίρα του.

Ο Πέρεζ ευνοήθηκε λοιπόν από την κακή στρατηγική της Ferrari και από τη στιγμή που βρέθηκε πρώτος, δεν είχε πρόβλημα να κρατήσει τη νίκη. Ο Σάινθ τον πίεσε πάρα πολύ, ειδικά στο τέλος του αγώνα, αλλά δεν μπόρεσε να κάνει κάτι. Μάλιστα τα τέσσερα πρώτα μονοθέσια, Πέρεζ, Σάινθ, Φερστάπεν, Λεκλέρκ, τερμάτισε και είχαν λιγότερα από τρία δευτερόλεπτα απόσταση, ο πρώτος με τον τέταρτο.

Η Red Bull δείχνει να είναι αρκετά σταθερή και αξιοποιεί καλύτερα τις δυνατότητες του μονοθεσίου. Αν μάλιστα το τριήμερο είναι χωρίς πρόβλημα, τότε έχει δείξει ότι μπορεί να πάρει εύκολα νίκες. Παράλληλα διαθέτει και καλύτερη στρατηγική και καίριες και σημαντικές αποφάσεις, σε αντίθεση με τη Ferrari.

Η Mercedes είναι πολλή βελτιωμένη, κάτι όμως που δε φάνηκε στο Μονακό. Αντίθετα περιμένουμε να φανεί εκ νέου στην πίστα του Μπακού στο Αζερμπαϊτζάν. Ο Ράσελ είναι στην πρώτη πεντάδα σε όλα τα Grand Prix μέχρι τώρα, ενώ η γερμανική ομάδα περιμένει ένα καλό αποτέλεσμα από τον Χάμιλτον, ώστε να βγει κι αυτός από τον αγωνιστικό του… λήθαργο.


F1 Grand Prix Αζερμπαϊτζάν 2022: Στατιστικά & Προϊστορία 12/06/2022

  • Η πίστα του Μπακού είναι μήκους 6,003 χλμ και οι οδηγοί θα διανύσουν 51 γύρους για να καλύψουν την απαιτούμενη χιλιομετρική απόσταση των 306,049 χλμ.
  • Το ρεκόρ της πίστας είναι 1:40.495 από τον Βάλτερι Μπότας το 2019, ενώ ο ταχύτερος γύρος ανήκει στον Σαρλ Λεκλέρκ από την ίδια χρονιά με χρόνο 1:43.009.
  • Πρόκειται για μία σχετικά νέα πίστα, η οποία είναι και αυτή μία πίστα στους δρόμους της πόλης του Μπακού. Το πρώτο Grand Prix έγινε το 2016, όταν και η πίστα άνοιξε για πρώτη φορά τις πύλες της.
  • Έκτοτε και κάθε χρονιά που έχει αγώνα (δε διεξήχθη εκεί του 2020 λόγω της πανδημίας) υπάρχει και διαφορετικός νικητής. Το 2016 ήταν ο Ρόσμπεργκ, το 2017 ο Ρικιάρντο, το 2018 ο Χάμιλτον, το 2019 ο Μπότας και το 2021 ο Πέρεζ.
  • Λεκλέρκ και Φερστάπεν δεν έχουν καταφέρει να νικήσουν ακόμη, αλλά θα έχουν τη δυνατότητα να διεκδικήσουν τη νίκη αυτό το τριήμερο. Μάλιστα ο παγκόσμιος πρωταθλητής δεν έχει τερματίσει ποτέ μέχρι τώρα στις πρώτες θέσεις. Έχει τρεις εγκαταλείψεις, μία 4η θέση και μία 8η.
  • Στα τέσσερα από τα πέντε Grand Prix μέχρι τώρα, η διαφορά του πρώτου με τον δεύτερο είναι κάτω από 5 δευτερόλεπτα. Πέρυσι ο Πέρεζ νίκησε με 1.385 δευτερόλεπτα διαφορά, ενώ η μεγαλύτερη ήταν το 2016, όταν ο Ρόσμπεργκ είδε την καρό σημαία 16.696 δευτερόλεπτα πιο μπροστά από τον δεύτερο Φέτελ με Ferrari.
  • Μπορεί να υπάρχουν πέντε διαφορετικοί νικητές, αλλά δεν ισχύει το ίδιες και για τις κατασκευάστριες εταιρίες. Η Mercedes έχει 3 νίκες και η Red Bull έχει 2. Η Ferrari δεν έχει καμία…
  • Επίσης υπάρχουν και πέντε διαφορετικοί κάτοχοι της pole position. Ο Ρόσμπεργκ ήταν το 2016, ο Χάμιλτον το 2017, ο Φέτελ το 2018, ο Μπότας το 2019 και ο Λεκλέρκ το 2021.
  • Με το λεξικό στοιχήματος δεν είσαι ποτέ αδιάβαστος.
  • Η βαθμολογία στο πρωτάθλημα των οδηγών
  • Η βαθμολογία στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών

f1 azerbaijan1 novibet


F1 Grand Prix Αζερμπαϊτζάν 2022: Προγνωστικά 12/06/2022

Ο Σαρλ Λεκλέρκ έχει αδικηθεί πολύ στα τελευταία Grand Prix. Σε κάποια αδίκησε ο ίδιος τον εαυτό του, σε κάποια τον αδίκησε η ομάδα του. Η Ferrari χρειάζεται ένα Grand Prix που θα δουλέψουν όλα καλά για τον επίδοξο πρωταθλητή της ομάδας και το Μπακού είναι ευκαιρία.

ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΣΤΗ NOVIBET ΤΗ ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΛΕΚΛΕΡΚ ΣΕ ΑΠΟΔΟΣΗ 2.75

Μέχρι στιγμής έχουν γίνει πέντε Grand Prix στο Μπακού και στα τέσσερα από αυτά η διαφορά ήταν μικρότερη από 5 δευτερόλεπτα. Αυτό έχει λογική, αφού με δεδομένο ότι πρόκειται για αγώνας σε δρόμους της πόλης, υπάρχουν αρκετές φορές ατυχήματα με συνέπεια να μπει το αυτοκίνητο ασφαλείας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να εκμηδενίζονται οι αποστάσεις.

Η ΑΓΟΡΑ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΙΚΗΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΠΕΝΤΕ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ NOVIBET ΣΕ ΑΠΟΔΟΣΗ 2.25

Ο Λάντο Νόρις έχει κάνει καλές εμφανίσεις μέχρι στιγμής και η McLaren δείχνει ότι είναι αρκετά βελτιωμένη, ειδικά μετά την Βαρκελώνη. Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο έχει δεχθεί πολλή κριτική για τις εμφανίσεις του με την αγγλική ομάδα και χρειάζεται ένα καλό αποτέλεσμα.

Η NOVIBET ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΜΟΝΟΘΕΣΙΑ ΤΗΣ MCLAREN ΣΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ, ΣΕ ΑΠΟΔΟΣΗ 2.35

f1 azerbaijan5 novibet


Διαβάστε ακόμη…

Schumacher1 novibet

Δημοφιλή Άρθρα

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ